Vårbarn

Gullnr3_81

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Er det ikke deilig å tenke på at vi får et vårbarn [:D]
Førstemann er født i oktober så det var jo bare å pakke han inn hver gang vi skulle ut, og for et slit det var.
men nå vil det jo være mye lettere.

veldig geilig med vår jo. Fekk om sommeren sist, va i alle fall skikkelig pyton å gå høgravid i 25 varmegrader!!!!!!

Fordelen er vel at man kanskje ikke går opp så mye iom man drikker mye mer væske enn hvis man går gravid i vinterperioden... ser for meg at jeg ligger på sofaen hver dag og gomler godis.....
Sofaen blir nok min beste venn ja[8|]

ORIGINAL: KjellisMam

Sist gang fikk eg i juni å det var noe dritt..!! Han var så varm å kunne ikkje kle på han noen ting, han låg i bare bleia heile dagen å var fortsatt varm..
Så eg er veeldig glad denne gangen kommer babyen før [:D]
Skal bli kjekt å trille en liten baby på 17.mai, istedet for å gå høygravid [:D]

17.mai hadde jeg ikke tenkt på enda, så kos det kommer til å bli:D:D:D:D

jeg fikk i april sist,veldig ålreit[:)]kan jo selfølgelig være kaldt i april,så jeg hadde jo ulldrss og voksi og alt:p ulldressen brukte jeg aldri,og voksin tok jeg frem til vinteren at[;)]hehe..men man veit jo aldri:p
må kjøpe meg ny voksi når jeg tenker meg om..

dette var planlagt fra vår side, det å få vår barn. Ryktene skal ha det til at det er den beste tida så da fulgte vi deres råd[:D] også blir det jo stor stas å gå med nyfødt på 17. mai da[:D]

Her er eldstemann født i slutten av oktober, tror det blir mye bedre med vårbarn!
Tror det blir bra for vektnedgangen etterpå og, mye kjekkere å være ute og å gå på tur når været er bra og temperaturen ikke så lav!

jeg fikk i sep sist så jeg er virkelig gla jeg slipper å gå høygravid på sommeren:) jeg gleeeder meg til eit vårbarn:) 

Fikk også sept sist, dog jeg hadde termin i august. Er selv glad å skal få en nå i april. Blir akkurat 2 år og 6 mnd mellom mine[:)]

ORIGINAL: gullnr2

Er det ikke deilig å tenke på at vi får et vårbarn [:D]
Førstemann er født i oktober så det var jo bare å pakke han inn hver gang vi skulle ut, og for et slit det var.
men nå vil det jo være mye lettere.

Mitt første barn er også født i oktober, men kan ikke huske at det var så stress... Husker at det var sol den dagen jeg fødte, og at jeg gikk hjem i singlet med en joggejakke åpen over [:)] Men det kan vel ha noe med geografien og gjøre? [;)] Blir herlig med et vårbarn, selv har jeg ALLTID vært fornøyd med å være født i mai selv... [:D]

Jeg fikk i juli med snuppa, men heldigvis var det dårlig sommer dette året[8D]...men gleder meg til å få et vårbarn[;)]

Back
Topp