vår

seilø

Glad i forumet
solen skinner og fulene synger, ser ungene kommer ut i vegene, det er så deilig med vår.
Snart skal båten ut på vannet, da blir det grilling og bading, noen turer på stranden også vel[;)][;)][;)]

ORIGINAL: seilø

solen skinner og fulene synger, ser ungene kommer ut i vegene, det er så deilig med vår.
Snart skal båten ut på vannet, da blir det grilling og bading, noen turer på stranden også vel[;)][;)][;)]

Også en liten beibi [:D][:D][:D] Må ikke glemme hovedgleden ved vårens ankomst i år!!!

Å jeg lengter hjem til Fredrikstad
Men våren begynner å komme litt her i Stange også ..har blitt vekt flere ganger i natt av en mjauende kåt hannkatt som er på jakt etter en pusedame[:)]

ORIGINAL: maiblomst

Også en liten beibi [:D][:D][:D] Må ikke glemme hovedgleden ved vårens ankomst i år!!!

åhhh!!! er såå lykkelig om dagen!!![:D] sol og varme og beibi!!

Deilige våren!
Har vært skikkelig vår i Oslo på formiddagen i dag også. Herlig!
Og til helgen skal vi til byen din og kose oss, Seilø! [:)]
Har forresten kjøpt billetter til A-ha konserten hos dere i august.
Gleder meg masse. Blir vel første kveld med barnevakt det kan jeg tenke meg... [&:]

Jaaaaaaa[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: tinejento

åhhh!!! er såå lykkelig om dagen!!![:D] sol og varme og beibi!!

Sign!!! [:)]

Ja i dag har vi virkelig hatt deilig vær. Eldstemann har tatt ut sykkelen og har vært utr hele dagen. Var så vidt han hadde tid til å komme inn for å spise.
Da han kom hjem fra skolen tok han med seg lillesøster ut på verandaen og de storkoste seg.

Han er bare en så utrolig flink storbror. Får aldri sagt det nok ganger. Men så har han jo en veldig flott lillesøster også da[:)][:D]

ORIGINAL: metteliten

Ja i dag har vi virkelig hatt deilig vær. Eldstemann har tatt ut sykkelen og har vært utr hele dagen. Var så vidt han hadde tid til å komme inn for å spise.
Da han kom hjem fra skolen tok han med seg lillesøster ut på verandaen og de storkoste seg.

Han er bare en så utrolig flink storbror. Får aldri sagt det nok ganger. Men så har han jo en veldig flott lillesøster også da[:)][:D]

Hørtes kjempe deilig ut!!![:D]
Så flott at han tar seg tid og ansvar m tanke på lillesøsteren...! Søskenkjærlighet er noe av det vakreste jeg ser!!!

ORIGINAL: metteliten

Man får de barna man lager seg er det noe som heter, så du har nok gjort en god jobb med de to første! [:)]

Det er nok den tiden av året jeg savner mest sørpå... Her er det skjeldent det er vår, det går lissom direkte fra vinter til sommer her... Men nå regner mesteparten av snøen bort så kanskje vi kan se vår i år alikevel...

Når jeg er sørpå skal jeg på påsketur med båte til mamma og pappa, gleder meg masse til det...

Bor i bergen jeg.. Så den sola har jeg ikke opplevd enda.. og kommer nok ikke til å oppleve den på LENGE..Her er det nok bare regn

Back
Topp