Så kjedelig Håper det klaffer for dere før ivf, slik at dere slipper det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit Håper dere får det til før IVF
Så merkelig.. Når bruker du normalt å ha el?
Også denne perioden har vært mer avslappet selv om tanken på sex på rett tid og slikt alltid ligger i bakhodet. Vi har hatt fine dager på hytten og fått pleid kjærligheten. Men i helgen hadde vi besøk av noen i familien som har en liten. Kjenner at det er slitsomt å forholde seg til og da de (endelig) skulle reise hjem var jeg så sur og irritert. Er ikke alltid lett å kjenne forskjell på sur og lei syns jeg. Ender som oftest opp med å bli sur og kjefte på mannen og alle rundt når jeg egentlig kjenner på hvor trist jeg er for at det ikke er vi som har en baby. Jeg mener folk burde ta hensyn og ikke klage over hvor slitsomt det er med barn når de vet om vår historie, mens mannen mener det er for mye å forlange. Kanskje jeg er usaklig men mine følelser er som de er.
Jeg vet ikke når denne følelsen ovenfor andre og deres babyer skal gå over. Men det er slitsomt å ha det slik både for meg og min mann.
Å, jeg skjønner så godt hva du mener i forhold til andre som har babyer, og når de kjenner deres historie, synes jeg egentlig det er å forvente at de ikke sitter og klager over småbarnslivet. Jeg ville faktisk ha minnet dem på det
Etter at vi mistet har jeg ikke orka å forholde meg til dem vi kjenner med barn, det er for vondt å få livets urettferdighet slengt så rett i trynet. For min del tror jeg nok det vil vare helt til vi har vår egen baby levende på utsiden av magen.
Og jeg er helt enig i at det er slitsomt å ha det sånn. Klem
Denne helgen har kvalmen kommet for fullt. Forrige svangerskap fikk jeg 30 % sykemelding fra uke 6-13. Har lyst å spørre fastlegen om det nå også. Og frykter også en uvi. Så må en tur innom i løpet av uken uansett
God bedring [emoji173]️[emoji173]️