Vår vei til en litt mer komplett familie. <3

Hvordan er formen da ?
Formen er litt opp og ned. Er ganske trøtt for tiden, og sover veldig dårlig.
Til tider begynner jeg å brekke meg og det slutter ikke før jeg får ett drops i munnen, så nå går jeg rundt med drops i veska. :p
Litt stikkinger her og der som til tider er skumle.
 
Gleder meg til oppdatering fra TUL :)
 
Formen er litt opp og ned. Er ganske trøtt for tiden, og sover veldig dårlig.
Til tider begynner jeg å brekke meg og det slutter ikke før jeg får ett drops i munnen, så nå går jeg rundt med drops i veska. :p
Litt stikkinger her og der som til tider er skumle.
Hihi, ikke det "verste" det da. Er det en spesiell drops ? Huff så dritt å ikke få sove
 
Nei, gått i søppeldynga nå, venter også på en pakke med 5 tyrkisk pepper hot and sour :D
Såpass:happy:. Husker jeg spiste meg lei på søppeldynga som liten. Kjøpte de der store spanna på tax free :p sykt gode da.:dead:
 
Jaaa så gode, smakte den tyrkisk pepper greia hos storesøs i helga og den var bare så god, så har rett og slett bestilt 5 poser fra Sverige :D
Visste ikke det gikk an å bestille sånt :p
 
1A3C3665-9003-4CD9-88E8-41E5681509C4.jpeg
 
TUL idag gikk kjempebra. Litt dårlig ultralydapparat, men samma f det :p
Plommesekken var riktig størrelse, og hun sa at alt lå til rette for en frisk baby. Så armer og ben, og hode. Og han driver og beveger seg der inne! Mye mye bevegelse.
Så da er det bare å vente 29 dager på ny ultralyd hvor de også skal sjekke nakkefold og blodprøvesvarene foreligger. Håper alt er bra med lille! :D
 
Back
Topp