Vår sko

Har ikke kjøpt enda, men tenker på å kjøpe noe med goretex feks :) Pluss cherrox/dockboots og etterhvert gummistøvler på våte dager :)
 
Forløpig har jeg bare kjøpt joggesko. Veldig usikker på hva som er best å bruke i barnehagen? Joakim må ha sko som støtter godt i anklene

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Vi skal faktisk ut og handle sko i dag og er også veldig usikker. Han har cherrox. Så tenker at vi kjøper et par gore-tex sko (men usikker på om jeg bør kjøpe lave eller høye??), et par nye gummistøvler, leste at crocs sine gummistøvler var best i test i 2014 noen som har erfaring med disse? Er veldig skeptisk til crocs, men har de blitt best i test er det vel en grunn til det. Også tenkte jeg at jeg skal kjøpe et par joggesko som han kan ha til og fra bhg/butikk osv.
 
Vi skal se på sko etterpå :) Han har gummistøvler, tror jeg, så blir joggesko av noe slag :)
 
Kjøpt viking goretex , samme type han hadde i høst. Storesøster bruker også de. Han har blå og hun har rosa. Lette å ta på, sitter godt på foten , vanntett.
 
.... Vår? :p
 
1426321757395.jpg

Skal vel ikke klage, veien er bar og gåsungene har kommet på trærne. Har ikke heeeelt vårfølelse enda da.. :)
 
HAHAHAHAHA! slutt å klag :p her er det enda MASSE snø igjen! :p
Så det sier seg selv at vårsko er ikke vits her med det første :p men har 2 par cherrox sko som hun bruker nå (ikke samtidig da) :p ska kjøpe joggesko og støvler til mai,da er snøen borte og på tide og bytte sko.
 
Faktisk så passet høstskoene end! (Var lovlig store i høst ;) ). Så har jeg noen ECCO vintersko som jeg ikke syns er såå varme som skal få være høye overgangsko. Men blir nok et par joggesko etter hvert. Høstskoene er gore tex timberland. Vi var veldig glad i de i fjor :)
 
Back
Topp