Vår og klær

Håpefull_oktober

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg bruker fortsatt ulldress over body og bukse, men begynner nok å bli varmt etterhvert.
Når vi er ute å kjører bil bruker vi kun det.
I vogna har vi dyne over.

Redd det begynner å bli varmt, hva bruker dere på deres søte små? :-)

Her har temperaturen variert veldig de siste ukene. Jeg kjøpte en lett vårpose for å ha i vogna fordi jeg føler at dyne ikke dekker nok. Noen dager kjører vi på med body og strømpebukse med tynn ulldress over, andre dager litt mer. Mamma tipset meg om å tenke over hva jeg selv ville hatt på meg hvis jeg skulle sitte/ligge i ro den tiden trilleturen varer. Når vi skal i bilen har vi på litt mindre enn ute og har heller pledd over til bilen blir varm :)

Vi bruker vanlige inneklær og en vårjakke +lue og "sko" så har lammeskinn i bunn og dyne over, men han sparker av seg dyna når han våkner p får den over hodet så jeg bestillte en fleecepose så håper det blir bedre med den :-) i bilen har han på seg det samme av klær og ett teppe over til bilen blir varm, skal vi kjøre langt sitter han kun i body og bukse, evt også ett lett teppe over :-)

Idag (4 grader) hadde jeg på bomullsbody+strømpebukse og en strikket ulldrakt i hjemmesydd vognpose :) (Den er mer en vårpose... ikke så tykk..) Hun var passe.

Jeg bruker en fleecejakke over bomullsbody, også har jeg en dyne og eventuelt et ullpledd over hvis det er veldig surt. Frøkna er veldig varm av seg så vi har aldri brukt noe annet enn dyne.

Jeg bruker fortsatt ulldress over body og bukse, men begynner nok å bli varmt etterhvert.
Når vi er ute å kjører bil bruker vi kun det.
I vogna har vi dyne over.

Redd det begynner å bli varmt, hva bruker dere på deres søte små? :-)
Ulldress, strømpebukse og body, og kjøpt en liten fleecevindjakke fra polarn. Liker å sitte litt opp i vogna når våken. Etterhvert blir det nok strømpebukse, bukse, genser og jakke.

Back
Topp