Mia_mini
Elsker forumet
Æsj, folk altså! Leger gir ikke KS uten grunn ikke bry deg om de som er negative
gjør mitt beste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, folk altså! Leger gir ikke KS uten grunn ikke bry deg om de som er negative
Gratulerer med permisjonsstart, det er en milepæl!
Har dere overtatt ny bolig og kommet dere i hus?
Bra du hører på kroppen når den forteller deg at du må hvile, men sikkert godt å ha noe å pjuske med om dagene også Tenk at det bare er 18 dager til du har babyen din!36+5
Fjerde dag i permisjon nå. Godt å være hjemme!
Jordmortime og ammetime i dag.
Var fint det. Ikke noe spennende, men kjekt med info.
Mye rydding og flytting av ting her hjemme, så det er ikke bare hvile.
Men kroppen sier ifra, så det er bare å høre etter og sette seg ned.
Ahus sjekk og info dag: 5 dager
Neste jordmor time: 12 dager
Baby: 18 dager
Bra du hører på kroppen når den forteller deg at du må hvile, men sikkert godt å ha noe å pjuske med om dagene også Tenk at det bare er 18 dager til du har babyen din!
Hvordan har dagen gått på AHUS ?
Det va bra med god info da.Den var helt ok.
Info møtet gikk greit for seg. Kjekt å få litt mer info før ks, og forsikre seg om når man kan ta opp bekymringer når dagen kommer.
Ellers lå MR før skjema, så jeg kunne komme inn 30min før, og i dag fikk jeg tilbud om musikk på øret i tillegg, så MR var ikke like ubehagelig som sist
UL var egentlig mest ubehagelig. Så stram som magen er nå, så kjente jeg det godt. Men alle mål var fine, så jeg er fornøyd med det.
Ryggen og bekkenet har klaget mye siden da, så i morgen blir en hviledag
Det va bra med god info da.
Høres greit ut med musikk på øret gjennom MR! Var det siste MR nå ? Alltid godt når alt ser fint ut
Sikkert lurt med en hviledag imorgen
Ja, synes jeg også. Musikk var kjempesmart
Var klem fm julemusikk også. hehe
Ja, det var siste MR.
Tenker det blir fint. I natt er det halsbrann og null søvn tydeligvis [/QUOTE
Så koselig da! Julestemning i MR er aldri feil
Oh no, er det ikke noe som fungerer mot halsbrannen for deg ?
Håper du har fått sovet litt, iallefall.
Det var en lur kombo! Hva mener du med 30 min siden 7?Ja, det var kos
Jeg måtte stå opp og finne meg noe mat. Banan og yoghurt gjorde susen, men det ble litt lite søvn.
Bare 30 min siden 7 nå.
Men jeg skjønner jo godt hva kroppen forbereder meg på da..
Det var en lur kombo! Hva mener du med 30 min siden 7?
Hehe Ja kroppen er finurlig den
Ja det hørtes godt ut ogsåJa, har kjøpt inn mer av det nå.
Mulig det blir fast kveldsmat. Hjalp hvertfall bra, så jeg sovnet etter litt.
Mente at jeg bare fikk sovet 30min ekstra fra 7 til nesten 12. Selv om jeg ligger her i senga og vrir på meg..
Tar litt pauser innimellom og ser på mobilen eller laptop da. Ellers hadde jeg blitt helt gal. hehe
Jeg vet at det blir lite søvn når den lille er her, men har hørt mye god om samsoving, så jeg satser på at det blir bra
Ja det hørtes godt ut ogsåJa, har kjøpt inn mer av det nå.
Mulig det blir fast kveldsmat. Hjalp hvertfall bra, så jeg sovnet etter litt.
Mente at jeg bare fikk sovet 30min ekstra fra 7 til nesten 12. Selv om jeg ligger her i senga og vrir på meg..
Tar litt pauser innimellom og ser på mobilen eller laptop da. Ellers hadde jeg blitt helt gal. hehe
Jeg vet at det blir lite søvn når den lille er her, men har hørt mye god om samsoving, så jeg satser på at det blir bra