Vår lille julegave <3

Okey. Det viste jeg ikke at var vanlig.
Min var på 14,2. På det meste har den vært på over 15. Jeg har veldig høyt prosent.
Så jeg kan ha stor jernmangel før jeg merker det da.. litt kjipt.

Det hørtes veldig slitsomt ut! Utrolig at du har energi til det.
Høres veldig super mamma ut :)
Problemet er vel helst at jeg egentlig ikke har energi til det, men jeg har ikke noe valg. Frøkna må man holde følge med ;)
Okey, din er jo ganske høy da, min var nettopp på 10,8 :)
 
Problemet er vel helst at jeg egentlig ikke har energi til det, men jeg har ikke noe valg. Frøkna må man holde følge med ;)
Okey, din er jo ganske høy da, min var nettopp på 10,8 :)

Hehe. Ja, det er vel kanskje noe med det :)
Man klarer mye om man ikke har noe valg.
Oki, da er det greit med litt mer jern ja. :)
 
Endelig er det klart for en uke ferie. Det blir godt :)
Synes jeg har begynt å få litt mage nå.
Er umulig å få til skikkelig flat mage.
Mye er nok alt jeg måtte spise når jeg var kvalm, men litt er kanskje baby også.. :D
 
Har vært en kjempe fin uke i Sverige med masse sol og dans hver kveld.
Har tatt det rolig, hørt på kroppen og sovet litt ekstra hver dag. Ordentlig kos :)

Men de siste dagene har det dukket opp en del magesmerter etter måltider.
I dag fikk jeg 1,5 time med magesmerter etter frokostblanding og melk :shy: Hadde aldri trudd at det skulle være feil mat..
Hm.. Håper det bedrer seg snart!

Sånn bortsett fra det, så har jeg litt mer energi om dagene. Når det ikke er vondt da.
 
Bare to dager med jobb nå, og jeg er utslitt :(
Klarer ikke holde meg våken når jeg kommer hjem, så jeg har sovet i 1,5-2 timer hver dag nå.
Blir godt med langhelg. Håper energien kommer tilbake igjen da.

I morgen er det kontroll hos legen igjen.
Midt på dagen, så da våkner jeg i allefall litt i løpet av arbeidsdagen :)
 
Bare to dager med jobb nå, og jeg er utslitt :(
Klarer ikke holde meg våken når jeg kommer hjem, så jeg har sovet i 1,5-2 timer hver dag nå.
Blir godt med langhelg. Håper energien kommer tilbake igjen da.

I morgen er det kontroll hos legen igjen.
Midt på dagen, så da våkner jeg i allefall litt i løpet av arbeidsdagen :)
Jeg sover også etter jobb i 2-3 timer. Sover også ifra ca 10-11 til 07.00 men er allikevel utslitt på morgenen,så du har min fulle medfølelse!:p sender litt energi din vei :hilarious:
 
Kontroll hos legen i dag.
Blodtrykk og puls er helt supert så langt.
Hørte hjertet godt, og mitt eget i bakgrunn. Det var moro å høre forskjellen.
Satt opp ny time om en måned.
Legen virket litt bekymret over noen ryggsmerter jeg har og at jeg fremdeles er så trøtt etter dager på jobb.
Så da skal vi snakke om jobb fremover og tenke litt på sykemelding.
Synes det var veldig tidlig å tenke på det nå, men hun vet jo at det kan være mye stress på jobb. Så godt hun passer på.
Da er det bare å se fremover mot time hos jordmor neste uke da :)

Har forresten fortsatt ingen mage. Skuffende :shifty:
 
Da har jeg vært hos jordmor denne uken.
Det var fint det. Hun hadde, som hun sa, veldig mye bedre tid en fastlegen.
Jeg synes kanskje en time av dagen var litt vel lengre å skravle, men men. Koslig dame da :)
Men jeg klarte ikke helt å fortelle henne at jeg ønsker keisersnitt, for hun virket litt som typen som mener man kan puste seg gjennom alle smerter.. (Noen kan kanskje det, men jeg orker ikke forelesninger om det)
Neste uke er det UL på Ahus, det blir spennende :)
 
Hm.. ryggen er ikke helt fornøyd i dag :(
Veldig skuffende å få vondt i ryggen så tidlig synes jeg. Ikke forberedt på det!
Får legge til litt ekstra rygg øvelser på trening, og se om det hjelper. Samt løpte med knærne! :)
 
Ikke tenk at det er "for tidlig" med sykmelding. Det er ingen fasit på det og man må bare ta hensyn til kroppen, uansett hvor langt man er på vei. Kanskje det å jobbe gradert i en periode til og med kan føre til at du ikke kjører deg helt tom så tidlig og at du i super form igjen om noen uker :) Jeg var i toppform frem til uke 15 og hadde ingen symptomer overhode, nå er jeg derimot 60% sykmeldt. Jeg ser ikke på det som noen nedtur i det hele tatt og foreløpig fungerer det veldig bra.

Så spennende med UL :) Er det OUL?

Er det noen grunn til at du ønsker KS?
 
Ikke tenk at det er "for tidlig" med sykmelding. Det er ingen fasit på det og man må bare ta hensyn til kroppen, uansett hvor langt man er på vei. Kanskje det å jobbe gradert i en periode til og med kan føre til at du ikke kjører deg helt tom så tidlig og at du i super form igjen om noen uker :) Jeg var i toppform frem til uke 15 og hadde ingen symptomer overhode, nå er jeg derimot 60% sykmeldt. Jeg ser ikke på det som noen nedtur i det hele tatt og foreløpig fungerer det veldig bra.

Så spennende med UL :) Er det OUL?

Er det noen grunn til at du ønsker KS?

Nei, det er sant det. Men det føles litt som et nederlag.
Hadde jo så mye planer om å trene og fortsette som før, men det har kroppen sakt blankt nei til :sorry:
Så du har jo rett der. Ja, kanskje jeg da slipper å sove 1-2time hver ettermiddag etter jobb. Hadde jo vært fint!

Så bra da :)
Godt å høre at det har hjulpet deg så bra. Skal nok følge råd og ta sykemelding om legen synes det er noe jeg burde.
Ingen vist å ta i for mye. Får ikke noe tilbake for det senere, blir jo bare sliten nå.

Ja, det blir det. Skal til Ahus.
Ullevål er mye nærmere, men jeg kjenner til Ahus fra før og føler meg mer komfortabel der.

Ja, jeg har skikkelig fødselsangst. :sorry:
Før jeg møtte min kjære, så var jeg klar for et liv uten barn på grunn av det.
Var hos Ahus på samtale om problemene for 2år siden, når vi begynte å prate om barn. Så de vet nok hva som kommer.
Jeg var vist den første hun møtte på samtale der som ikke var gravid. Så jeg håper på det beste :)
Synes alle som forbereder seg på vanlig fødsel er helter! :)
 
Kom nettopp på at jeg som liten hadde gammel vogge som jeg lekte med/i.
Mamma har fortsatt den, så den skal junior få arve.
Jeg var ikke klar over det, men den første som brukte den var min mors oldefar. Så min tipp oldefar da. :wideyed:
Den er på ingen måte super fin, men nå MÅ jeg jo bare ha den. Familie arv. Så koslig! :):Heartred
 
I morgen er det UL.
Først vanlig og så ekstra undersøkelse for å se om jeg skal være med i studie/forskning om utvikling av morkake.
Hadde vært moro å være med på det. Da får man to ekstra ultralyd før fødsel :)
 
I morgen er det UL.
Først vanlig og så ekstra undersøkelse for å se om jeg skal være med i studie/forskning om utvikling av morkake.
Hadde vært moro å være med på det. Da får man to ekstra ultralyd før fødsel :)
Hva slags kriterier er det for å være med i den undersøkelsen? :) Spennende med ul :D
 
Jeg tok vist litt feil.
Alle som vil får bli med på ekstra ultralyd, det var 50 av de som også kan få MR.
Så det er det enda to UL før jul :)
Det er moro da. Veldig gøy å se baby i dag.
Så gøy å se baby ekstra da :love7
 
Back
Topp