Vår lille engel Noah

Det var bare uenderlig trist lesning:(

Bruk tiden med sorgen og deres kjære ❤
 
Her finnes ingen ord :( Kondolerer så mye :Heartblue Ta vare på hverandre og storebror :Heartred
 
I natt ble vår lille engel Noah født i all stillhet. Døde i mors mage på søndag, jeg ble satt i gang på mandag og i natt kom han endelig ut. Verdens fineste lillebror, perfekt liten gutt. Bare en uke før termin. Håper vi får svar en gang i framtiden hvorfor dette skjedde, han var jo så aktiv bare noen timer før det skjedde. Vi er helt knust i sorgen, ingen skal oppleve noe slikt i sitt liv. Men han skal få verdens fineste gravplass og en nydelig minnestund. Ta godt vare på hverandre, ikke ta ting for gitt. Det viktigste er å ha et friskt barn, all stress om amming, lite søvn og slikt betyr ingenting. Sammen er vi sterke![emoji173]️ Fantastisk augustgruppe og damer her inne. Nyt deres dyrebare små [emoji8][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Så utrolig urettferdig. Føler med dere:Heartred:Heartred:Heartred
 
Er innom denne tråden hver dag. Hjertet mitt blør for dere ...
 
Så mange gode ord. Takk for det til dere alle[emoji173]️

Vi lever i en stor sorg og alt går så opp og ned. I dag har vi valgt kiste og startet med planlegging av begravelsen. Vi skal ha en nydelig minnestund for vår kjære sønn. Vi har kommet hjem igjen til et hus hvor alt av utstyr står klart. Vil jeg noen gang klare å rydde det bort? Bare tittet inn på babyrommet og falt nesten i sammen, føles helt uvirkelig. Hvorfor oss? Ja, så mange spørsmål og tanker døgnet rundt[emoji173]️
 
Så mange gode ord. Takk for det til dere alle[emoji173]️

Vi lever i en stor sorg og alt går så opp og ned. I dag har vi valgt kiste og startet med planlegging av begravelsen. Vi skal ha en nydelig minnestund for vår kjære sønn. Vi har kommet hjem igjen til et hus hvor alt av utstyr står klart. Vil jeg noen gang klare å rydde det bort? Bare tittet inn på babyrommet og falt nesten i sammen, føles helt uvirkelig. Hvorfor oss? Ja, så mange spørsmål og tanker døgnet rundt[emoji173]️

En helt ferdig liten skatt. Det er sorg der det skulle ha vært glede. Så uvirkelig, trist og vondt det må være for deg, pappaen og broren hans og de rundt dere :Heartred:Heartred:Heartred
 
Så utrolig forferdelig! Jeg har en uke til termin selv i dag og kan ikke forestille meg hva dere går gjennom nå[emoji17] Kondolerer så mye. Sender dere mange varme tanker og klemmer [emoji173]️

Hvil i fred[emoji173]️
 
Mine tårer triller for dere i dag. Kondulerer, jeg håper dere tar vare på hverandre i denne tunge tiden. Og at dere etterhvert får svar. Ønsker dere en dag med gode stunder <3
 
Tenker på dere :Heartred
Ufattelig trist og vondt :( Håper dere har mye støtte rundt dere. :Heartred
 
I morgen er begravelsen og vi skal bære Noah til sitt siste hvilested[emoji173]️ Alt er så tungt og tøft, tårene bare triller dagen lang[emoji24] Vår lille gutt som er helt perfekt, en nydelig liten skatt [emoji173]️

Denne sangen skal vi lytte til i begravelsen [emoji173]️

https://m.youtube.com/watch?v=zz0Rhk9NJ9Y
 
Tenker på dere hver dag... Ingen burde oppleve det dere gjør akkurat nå. Nydelig sangtekst. Takk for at du deler! Stor klem herfra. [emoji170][emoji26]

Hvis du ikke har hørt på den allerede, kan jeg anbefale «Aleina» av Halvdan Sivertsen. Hørte på den sikkert 500 ganger etter vi mistet vår lille skatt i fjor sommer.
 
Last edited:
❤️❤️
 
Lykke til med morgendagen
 
La tårene flomme. Sånne små skatter skal ikke bli engler, bare så urettferdig <3 lykke til imorgen<3 takk for at du deler! <3 <3 <3
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg blir helt matt av hvor urettferdig, meningsløst og trist dette er... Lykke til i morgen. Vi er mange her som vil følge dere i tankene. :hug013
hjerter.gif
 
Back
Topp