Vår intuisjon sier at spiren er en...

Jeg klarer bare å tenke på at det er en jente;) Hehe, om det er fiordi jeg ønsker meg det, eller fordi intuisjonen sier det vet jeg ikke... Storebror har allerede navnet klart, og for an er det uaktuelt med en lillebror! Enda han ikke vet at det er noen på veg en gang;)

Har ikke fått noe følelse ennå, får heller komme med en intuisjon litt senere ;) har drømt i begge de forrige sv.skapene hva jeg har fått og det har stemt, så venter i spenning på drømmen heheh :)

Ingen anelse her iallefall. Formen kjennes likt ut med nr to, og hun er jente. Mannen tror jente, men jeg tror også litt gutt. Må vel avvente til ordinær ul før jeg får svaret, he, he.

Jeg trodde det kom til å bli jente med førstemann, men da sa gubben; "nei det blir gutt, tror du ikke jeg vet hva jeg gir deg;)". Så nå sier han at han vet det blir en jente så da må man jo bare stole på det:) selv har jeg ikke fått noen følelse på det

Denne gangen har jeg følelsen på gutt :) Enn så lenge ialelfall :D

Jeg føler det er gutt. Men har alltid sett på meg som en jentemamma. Så tanken på en gutt er ny og annerledes. ;)

Vi har begge følelsen på at det er ei lita snuppe i magen :-) Morsomt å se om det stemmer på OUL :)

Jeg tror det blir en gutt til, men vet ikke om jeg bare tror det siden jeg har en gutt fra før? Samboer tror det blir jente:-)

Jeg tror det blir en gutt. Det tror samboer også. Blir veldig glad så lenge den er frisk og rask:)

Jeg drømmer at jeg får jente, men et bombesikker på gutt :)

Jeg har hørt at man ofte drømmer om motsatt kjønn som man får... Stemmer med meg, hvertfall, har drømt om jenter de to andre gangene.. Denne gangen har jeg drømt om gutt, men hadde nettopp lest en bok der det bla. sto om en babygutt, så kanskje derfor og ikke pga jente i magen :P Ellers har jeg INGEN magefølelse ennå, kjedelig :P

Hvordan gjør du det der?

Du henger en synål i en sytråd, og lar den henge over håndleddet ditt som en pendel. Etter en stund vil nålen begynne å røre seg - enten i sirkelbevegelse rundt og rundt, eller bare frem og tilbake. Beveger den seg i sirkel skal det bli jente, beveger den seg frem og tilbake skal det bli gutt :P

Fra tidligere har jeg hørt at man skal bruke forlovelsesringen/gifteringen eller en annen viktig ring man har på seg, og henge den i et hårstrå og gjøre samme greie. Samboer hadde hørt man skulle bruke nål og tråd, så han ville teste det :-)

Jeg har ingen anelse, mamma tror det er ei jente. Eller hun tror det er to jenter der. Jeg slv tror det er bare en der inne. Så du kan skrive jente på meg, så får i se om mamma hadde rett.

Gutt ;)

Back
Topp