Vår historie

Uff tåran trille her eg sett :'(
En mors værste mareritt... E såå urettferdig, ingen ska måtte oppleve å miste et kjært og etterlengta barn :(

Du/dåkker har vært i tankan mine veldig ofte..
Kan ikkje forestille meg ka du no går igjennom :(

Kan eg spørre ka ho heite?

Sende deg alle mulige styrke klæmma❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Tårene triller for dere <3 Håper dere får den hjelpen dere trenger. Vet virkelig ikke hva jeg kan skrive ♥ Stor klem til deg ♥

Tårene triller :( Så ufattelig trist :( Tenker på dere veldig ofte <3 Stor klem <3
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Uff, det er så ufattelig trist :( Tenker på dere <3 Ta vare på hverandre <3 sender mange klemmer

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tenkt masse på deg. Så utrolig bra dere har et godt nettverk rundt dere, for dette skal ingen oppleve alene! Søk trøst i hverandre, og ta tiden til hjelp. Sender dere tusen klemmer. ♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Så utrolig trist..er så urettferdig at dere må igjennom dette.. tenker masse på deg ♥

Utrolig sterk lesning og jeg kan ikke annet enn å gråte og kjenne på fortvilelse på deres vegne. Ord blir fattig...Tenker ofte på dere. Sender mange varme klemmer og tanker<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gråter med dere :( håper dere får svar, ingen skal måtte oppleve noe sånt.. Dere er i tankene mine ofte! Sender en god og varm klem <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tårer som triller er jo umulig å unngå når man leser dette. Sterkt av deg å dele dette med oss og jeg ønsker dere det beste av det beste og jeg håper så inderlig dere kommer dere gjennom dette. Klarer ikke helt å forestille meg hvordan dette er for dere, det er så utrolig trist og urettferdig.

Sender deg et lass av gode varme klemmer <3

Blir stum jeg...helt umulig å forestille seg hvor tøft og vondt dette må være.
Tenker på dere og ønsker dere det beste for fremtiden. Ta vare på hverandre.
Masse klemmer sendes deres vei<3<3

Back
Topp