Vår historie

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg tenkte at jeg ville fortelle vår historie her inne også, men først vil jeg starte med å si GRATULERER så mye til alle sammen! Håper dere nyter denne herlige babytiden :) (og det mener jeg virkelig av hele mitt hjerte :))

Fredag 11.10 kl.11.00 hadde jeg kontroll v/sykehuset. Jeg var spent siden jeg kjente sammentrekninger og visste at jeg var igang! På kontrollen fikk vi se henne på UL, hun var så flott og fin :) Hjertet banket, det fikk vi høre :) Overlegen sa at i kveld hadde vi henne nok i armene våre :) Jeg var så ufattelig spent!

Vi reiste hjem, hentet storebror i barnehagen og jeg la meg på sofaen for å lade opp, nå ble sammentrekningene sterkere! Kl. 16.30 begynte jeg å gråte... fikk en så underlig følelse i kroppen og jeg hadde sterke rier. Mannen hentet svigermor og ba henne passe lillegutt, jeg satte meg i bilen og gråt... aner ikke hvorfor det da... men nå skjønner jeg det...

På sykehuset kl.17.00 fikk vi rom med en gang, hele 5-6 cm åpning hadde jeg! Vi trenger ikke ta ctg da vi hadde tatt det tidligere på dagen, de skulle bare lytte med doppler...

Hun lette, men fant henne ikke... hun lette og lette, flere jordmødre kom inn og forsøkte, tok med UL apparat.
Jeg visste at nå, nå skjer det mest forferdelige i hele verden...

UL legen la seg over meg og holdt hendene mine, så meg inn i øynene mine og sa... "jeg må beklage så veldig, men jenta di lever ikke lengre, vi finner ingen hjertelyd"

Da brast verden...

Jeg gråter fortsatt... for hun var så inderlig ønsket, jeg elsket den lille kroppen så veldig! Det gjør jeg ennå, hun er fortsatt min vakre lille jente...

Jeg ville ikke ha noe smertestillende, jeg SKULLE føde henne normalt, det fortjente hun, det var planen vår! Så kl.20.51 kom jenta mi til verden, 4030 g, 52 cm og 37 cm rundt det vakre lille hodet med masse mørkt hår!

Hun var rett og slett perfekt! Vi fikk kose og nusse så mye med henne, kjenner henne fortsatt på leppene mine...jeg elsker henne så veldig.

Etter dette har alt bare vært ett uendelig kaos... jeg er så ufattelig takknemlig for at jeg har så flott familie og venner/kollegaer. De hjelper oss gjennom dette marerittet, men den beste "medisinen" er sønnen vår...

Vi har ikke fått vite hva som skjedde ennå, hva som var årsaken. Men de tror at det var krybbedød i mors liv...
Dette får vi vite mer om i slutten av november. Det vi vet er at alt så fint ut med henne, ingen tegn på feil hverken med morkake, navlestreng, fostervann eller henne fysisk forøvrig...

Jeg savner datteren min noe voldsomt... jeg kommer alltid til å bære henne med meg i hjertet mitt..

Jeg har en blogg hvor jeg skriver for å bearbeide litt av alle de inntrykkene jeg sitter med...

http://tussilago-skistad.blogspot.no/

Takk for at dere var sammen med meg gjennom svangerskapet! Ønsker dere all lykke videre!

Stor klem fra meg :)

Åh kjære deg, nå triller tårene for fullt her, og jeg kjenner hvor vondt jeg får langt inni hjerterota av dette grusomme som ingen forelder skal måtte oppleve :( :( Helt ufattelig..

I hjertene deres vil hun alltid leve, uansett <3 <3

Masse gode klemmer til deg!! <3

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Kjære Hvitlin! Tårene triller av å lese historien din. Tusen takk for at du deler den - har tenkt så mye på dere og den lille engelen deres <3 kan ikke tenke meg hvordan det er å oppleve noe sånt. Jeg tenner et lys for jenta di i kveld, og håper dere kommer dere gjennom dette sammen. Så bra at du har gutten din å trøste deg med <3

Sendt fra mobilen.

Får så utrolig vondt:( ingen foreldre skal oppleve noe sånt, det er ikke riktig!:( jeg kan jo ikke sette meg inn i hva dere har opplevd og hvordan dagene deres er, men kan forde forestille meg hvor tungt det må være! Spesielt for deg<3 ønsker både deg og din familie alt godt, og sender dere masse varme tanker og klemmer<3

☆★hilsen meg★☆

Ord blir fattige :( tårene triller og jeg er så utrolig takknemlig for vår lille prinsesse <3 ta godt vare på hverandre. Takk for at du delte din historie.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke så mye man kan si! Tenker fortsatt på dere, nesten hver dag! Spesielt når jeg synes ting er tungt, jeg har sovet lite og lille er krevende, så har deres historie gitt meg litt av et perspektiv! Jeg har ingenting å klage på.

Ord er så fattige i slike stunder. En forelders verste mareritt er realitet for noen...
Mine tanker går til dere mange stunder. Håper dere kommer dere gjennom denne tiden sammen.
Mange klemmer<3

Takk for at du setter ting i perspektiv. Jeg er så utrolig lei meg på dine vegne. ♡

Sendt fra mobilen min ♥

Kjære, søte deg. Kan ikke tenke meg hva dere har gått/går gjennom. Så ufattelig trist og urettferdig. Tenker mye på dere, hver dag. Tenner et lys i kveld jeg også for deres kjæreste datter. Stor klem til dere alle sammen. Dere er utrolig sterke ♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff, så uendelig trist historie! Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan det er, men føler med dere og tenker støtt og stadig på deg og det du har gått gjennom. Dette er ingen forunt.
Håper virkelig du får et svar på hvorfor det gikk som det gjorde.
Og ta godt vare på hverandre gjennom dette.

Ord blir fattige. Tenker på dere.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får så vondt av dere!!!!!!! Takk for at du deler. Setter virkelig livet i perspektiv.. Sender deg en god klem og håper dere kommer dere gjennom den tøffe tiden.

Fysøren så leit og urettferdig, sender deg alt av varme tanker og klemmer, jeg sa senest i går at jeg setter sånn pris på hvert min jeg får sammen med ungene mine, ingenting er en selvfølge, og hver dag er en gave, men så uffattelig trist at du måtte oppleve dette, jeg kan ikke en gang forestille meg smerten du føler nå. Godt at du kan finne trøst i sønnen din <3

Så ufattelig trist, vondt og urettferdig at dere måtte oppleve dette :(
Godt dere har en herlig sønn dere kan søke og finne trøst hos, og at familie og venner står samlet rundt dere.

Mange varme klemmer fra meg.

ååå som tårene renner nå for dere :-( mine tanker går stadig til dere, for et mareritt dere har gått og går igjennom. ta godt vare på hverandre oppi det hele... takk for at du deler og sender dere varme tanker og klemmer <3<3<3

Kjære deg, dette er ikke til å begripe:( Jeg har så inderlig vondt av dere. Jeg tenker stadig på dere og kommer til å gjøre det i lang tid. Hold godt rundt hverandre. Tillater meg å tenne et lys for dere i kveld. God klem

Åh dette var trist å lese! Jeg kunne ikke lese videre uten å gråte, jeg gråter for deg for jeg vet hvordan du har det, jeg føler med deg! Jeg ønsker deg lykke til videre!

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Back
Topp