Vår/høstpose?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Noen som vet forskjellen på Easy grow lite og Voksi dream?
Begge går som vår/ høstpose.
Den ene er bomull, bambus og polyester, den andre dun.

Hva er best, med tanke på å holde på varmen, samtidig som fuktighet førs bort? :rolleyes:
Og kan de da også brukes om sommer, eller kun vår og høst?

Evt. andre gode alternativer? :)
 
Last edited:
Dette kan jeg ikke nok om, merker jeg. Håper noen andre kan svare deg =)
 
Har ikke erfaring med vognposer, men jobber i sportsbutikk:) Blir jo ikke helt det samme som en vanlig sovepose, men ut ifra det jeg vet, tror jeg det ville kunne overføres til vognposer. Dun er jo dun, og bambus er bambus;)
Dun er jo noe av det varmeste du kan få tak i og har enormt god pusteevne. Så lenge det er god dunkvalitet så klart, men utifra det jeg har sett av vognposer(ønsker meg det til jul) har alle veldig god kvalitet. Ene ulempen med dun er jo at det kan kollapse i kontakt med vann, men da er det bare å tørketromle den med noen tennisballer.

Bomull er ikke det beste til å transportere fukt, men polyester kan fungere bra til dette. Det samme med bambus! God pusteevne:) Polyester og bambus kan begge varme godt, men vil tro dunposen varmer bedre.

Personlig ville jeg nok godt for den med dun, men det er nok litt fordi jeg er tilhenger av dun. Tenker naturlig er best, selv om begge nok er like barnevennlige med tanke på kjemikalier/impregnering og sånt.

Vet ikke om dette var til store hjelpen:confused:
 
Jeg har easygrow lite og er veldig fornøyd med den:) Aldri opplevd at mini blir kald eller klam i den.
 
Back
Topp