Vår bryllupsinvitasjon

Snuppedupp

Forelsket i forumet
Forsiden:

Innsiden:

Tagsene:

Litt store bilder da men, blir litt vanskeligt å se hvis ikke [;)]

Nydelige!!!!!!!!!!!!!!!!! Og orginalt som bryllupsinvitasjon [:D]

ORIGINAL: *Solstråle*

kjempeflott... [:D][:D]

Ufattelig fine!!![:D]Men hvor mange slike skal du sitte å lage?[:D]Må si du har tålmodighet[:)]

ORIGINAL: summerbaby

Ufattelig fine!!![:D]Men hvor mange slike skal du sitte å lage?[:D]Må si du har tålmodighet[:)]

utrolig fine!

Har laga 50 stk...... Myyyye arbeid, men veldig morro å ha laga de selv da. Sambo har heldigvis vært flink å hjelpe til... [;)]

du er flink!
kan jeg spørre hva det kosta alt i alt å ordne ivitasjonene?jeg laga også selv, bare kke like invikla, eller like bra[8D]å det ble dyrt til slutt altså...tror jeg brukte 1000kr på invitasjoner

Kjempe fine:) Er noe spesielt med "hjemmelagdet" da[:D][:D]

du er flink!
kan jeg spørre hva det kosta alt i alt å ordne ivitasjonene?jeg laga også selv, bare kke like invikla, eller like bra[8D]å det ble dyrt til slutt altså...tror jeg brukte 1000kr på invitasjoner

Har ikke helt fått regna sammen ennå hva de kom på, men kan tenke meg runt 1200,- eller no. Det blir jo ikke mer enn 24,- pr.invitasjon så det synes jeg ikke er så ille. Men det har blitt ganske mange timer med jobb da. Begynte for mange mnd siden [:D]

Rå lekkert![:D]
Veldig orginalt!

ORIGINAL: *Solstråle*

helt enig, utrolig flotte

Utrolig flotte invitasjoner! Du kommer nok til å få mange flotte tilbakemeldinger på dei[:)] Og ikke minst, for en tolmodighet du må ha hvis du har laget 50 av de!

Tusen takk for tilbakemeldingene! Vi er veldig fornøyde selv i alle fall [:D]

Back
Topp