Våknet med en dårlig følelse i dag.

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Tror mensen er på vei.[:(] Kjenner ikke noe noen plasser i kroppen som kan tilsi at jeg er gravid. Puppene er hverken ømme eller mørkere på "tuppen". Mer vanlig mensmurring. Er så redd løpet er kjørt for denne gangen. Tenkte å teste i dag, men orket ikke. Bedre at mensen kommer en en kritthvit test. Men jeg prøver å holde fast i det lille av håp som er igjen...
 
Ikke gi opp ennå da[:)] Ser du er tre dager bak meg. Og jeg hadde også en dårlig følelse helt til igår, og den gamle testen min viste da tydelig et kryss idag[:D] Så lenge ikke mensen er kommet så er det håp[;)] Krysser fingrene for deg[:)][:)]
 
Ikkje gi opp enda. Som Jane2 seier; så lenge ikkje mensen er der er det håp[:)] Er mange som ikkje har symptom så tidlig. 
 
nei det kan ikke være noen god følelse å ha vennen.
 
men kan eg tørste deg med at det er en stund til du skal teste???
 
 
eg ønsker deg av hele mitt hjerte at dette skal gå bra
 
kjempe stor klem fra meg
 
Takk jenter for oppmuntrende og gode ord! Prøver å holde fast og håpe. Blir lett så mye symptomtolkninger.
Bare kom på en ting som skjedde i går. Ikke opplevd det før... Var ute og gikk en tur. Plutselig fikk jeg et slags stikk, ganske kraftig nede i ryggen llitt ute på venstre side. Har noen opplevd no lignende?
 
Ikke gi opp håpet hestehov1! Jeg hadde også en veldig dårlig følelse ca ei uke før testdato. VAr helt sikker på at mensen skulle komme. Brystene mine har ikke vært så veldig ømme i det hele tatt. Bare litt. Og da mest på kvelden. Areola blir vel ikke mørkere før om et par uker til tenker jeg, så ikke bekymre deg for det.
 
Ønsker deg lykke til med videre ruging. Prøv å tenke lyse og positive tanker (selv om jeg vet det er vanskelig), og vent med å teste til DU er klar.
 
hold på håpet til det motsatte er bevist. Klem
 
ORIGINAL: vestlandsjento

Ikkje gi opp enda. Som Jane2 seier; så lenge ikkje mensen er der er det håp[:)] Er mange som ikkje har symptom så tidlig. 
 
Go'e å ha dere når tankene er litt for negative! Murringa i magen er mer brennende nå. Vet ikke hva det betyr jeg, men håper det er positivt. Nå skal je gbestille time på spa.[:)][:)][:)][:)] 
 
Back
Topp