Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det var fantastisk! Var sånn at jeg visste med meg selv at hvis jeg ikke fikk pølse og stappe nå så fikk jeg ikke sove igjenHaha du må bare vær gravid
Huff! Sikkert lurt å ha noe smått liggende ved sengen eller noe ja! Kjenner jeg er litt uggen selv om morgenen av og til.. Burde sikkert spist noe lettere jeg og men merkelig nok var det bare pølse og stappe som sto i hodet på megVåkner på natta å er sulten selv, men lager meg ikke mat.. Men er da så sulten når jeg våkner på morgenen at jeg er kvalm Må ordne meg med noe kjeks eller lignende
Jeg la på meg hele 4 kg før jeg mistet i uke 11 sist! Enda har jeg lagt på meg 1 kg men, men blir nok flereHahaha, sånn var jeg sist svangerskap! Samme hva det var, bare det var mat..
Har klart å holde meg enda, men det kommer nok
La på meg 21 totalt sist.. Satser på å halvere det denne gangen..Jeg la på meg hele 4 kg før jeg mistet i uke 11 sist! Enda har jeg lagt på meg 1 kg men, men blir nok flere
Ja jeg håper selv at det ikke blir altfor mye! Men er rart med det... Når du er sulten må du ha mat og bryr deg ikke så veldig mye om det er sunt eller eiLa på meg 21 totalt sist.. Satser på å halvere det denne gangen..
det var fantastisk! Var sånn at jeg visste med meg selv at hvis jeg ikke fikk pølse og stappe nå så fikk jeg ikke sove igjen
Er mørkeredd også så fortet meg å lage mat og spiste i sengen! Sambo kommenterte hvor irriterende det var med smatting og klirring med bestikket... WooopsHerlig! Kan forestille meg deg inne på kjøkkenet, i mørket
Er mørkeredd også så fortet meg å lage mat og spiste i sengen! Sambo kommenterte hvor irriterende det var med smatting og klirring med bestikket... Wooops