Våknet for å

Våkner på natta å er sulten selv, men lager meg ikke mat.. Men er da så sulten når jeg våkner på morgenen at jeg er kvalm :( Må ordne meg med noe kjeks eller lignende :P

Haha[emoji4]Faktisk, jeg var oppe i natt og spiste en brødskive med baconost. Men det var fordi jeg var kvalm så måtte prøve og få i meg noe....:P

Gullskatt juli12:)

Våkner på natta å er sulten selv, men lager meg ikke mat.. Men er da så sulten når jeg våkner på morgenen at jeg er kvalm :( Må ordne meg med noe kjeks eller lignende :p
Huff! Sikkert lurt å ha noe smått liggende ved sengen eller noe ja! ;) Kjenner jeg er litt uggen selv om morgenen av og til.. Burde sikkert spist noe lettere jeg og men merkelig nok var det bare pølse og stappe som sto i hodet på meg:p

Hahaha, sånn var jeg sist svangerskap! Samme hva det var, bare det var mat..
Har klart å holde meg enda, men det kommer nok :P

Hahaha, sånn var jeg sist svangerskap! Samme hva det var, bare det var mat..
Har klart å holde meg enda, men det kommer nok :p
Jeg la på meg hele 4 kg før jeg mistet i uke 11 sist! Enda har jeg lagt på meg 1 kg men, men blir nok flere :p

La på meg 21 totalt sist.. Satser på å halvere det denne gangen.. :eek:
Ja jeg håper selv at det ikke blir altfor mye! Men er rart med det... Når du er sulten må du ha mat og bryr deg ikke så veldig mye om det er sunt eller ei:p

Herlig! Kan forestille meg deg inne på kjøkkenet, i mørket :p
Er mørkeredd også så fortet meg å lage mat og spiste i sengen!:o Sambo kommenterte hvor irriterende det var med smatting og klirring med bestikket... Wooops

Back
Topp