Våknet 3-4 hver natt…

Jeg sover sjeldent mer enn 6 timer uansett…
Sovner jeg 22 våkner jeg 4..:(

greit at jeg ikke trenger så mye søvn til vanlig , men med uggenheten nå hadde der vært greit med 7-8 t :hilarious:

Ja samme her
 
Jeg våkner også i løpet av natten, men det er nok mest fordi 1 åringen våkner.

Men jeg har allerede begynt å bli trøtt på dagen og på kvelden. Jeg sov dupp sammen med ungen i dag, og måtte droppe trening i dag fordi keg var så trøtt at jeg måtte velge mellom å orke trening eller dusj :p

Flere som er trøtte på dagen nå?
 
Jeg våkner også i løpet av natten, men det er nok mest fordi 1 åringen våkner.

Men jeg har allerede begynt å bli trøtt på dagen og på kvelden. Jeg sov dupp sammen med ungen i dag, og måtte droppe trening i dag fordi keg var så trøtt at jeg måtte velge mellom å orke trening eller dusj :p

Flere som er trøtte på dagen nå?

Jeg har kun vært på jobb i dag denne uken, og er så sliten og trøtt! Kunne lagt meg for en time siden...
 
Jeg våkner også i løpet av natten, men det er nok mest fordi 1 åringen våkner.

Men jeg har allerede begynt å bli trøtt på dagen og på kvelden. Jeg sov dupp sammen med ungen i dag, og måtte droppe trening i dag fordi keg var så trøtt at jeg måtte velge mellom å orke trening eller dusj :p

Flere som er trøtte på dagen nå?

Pleier som regel å ta en power nap midt på dagen, da jeg studerer hjemme :hilarious: klarer ikke å holde meg våken. :sleep002
 
Jeg våkner også i løpet av natten, men det er nok mest fordi 1 åringen våkner.

Men jeg har allerede begynt å bli trøtt på dagen og på kvelden. Jeg sov dupp sammen med ungen i dag, og måtte droppe trening i dag fordi keg var så trøtt at jeg måtte velge mellom å orke trening eller dusj :p

Flere som er trøtte på dagen nå?
Jeg sover hver ettermiddag, sovner ca. I det middagen er ferdig tygd og våkner når det er tid for kveldsmat o_O men i dag har jeg ikke sovet i ettermiddag, og jeg har kjøpt meg en gravidpute, så spent på om natten i natt blir bedre :rolleyes:
 
Jeg våkner også i løpet av natten, men det er nok mest fordi 1 åringen våkner.

Men jeg har allerede begynt å bli trøtt på dagen og på kvelden. Jeg sov dupp sammen med ungen i dag, og måtte droppe trening i dag fordi keg var så trøtt at jeg måtte velge mellom å orke trening eller dusj :p

Flere som er trøtte på dagen nå?
Ja jeg er stuptrøtt og sover gjerne to ettermiddagshviler og sovner likevel på sofaen om kvelden.

Dette er omtrent det eneste symptomet jeg har. Prøver å ikke engste meg for mye, vet at alt mulig til få/ingen symptom kan være normalt. Det var likevel annerledes med forrige graviditet. Da hadde jeg stikkinger/murringer og ligamentsmerter tidlig.
Du som også har to tette, merker du færre symptomer denne gangen?
 
Jeg sover hver ettermiddag, sovner ca. I det middagen er ferdig tygd og våkner når det er tid for kveldsmat o_O men i dag har jeg ikke sovet i ettermiddag, og jeg har kjøpt meg en gravidpute, så spent på om natten i natt blir bedre :rolleyes:
Hvordan funket gravidputen?
 
Ja jeg er stuptrøtt og sover gjerne to ettermiddagshviler og sovner likevel på sofaen om kvelden.

Dette er omtrent det eneste symptomet jeg har. Prøver å ikke engste meg for mye, vet at alt mulig til få/ingen symptom kan være normalt. Det var likevel annerledes med forrige graviditet. Da hadde jeg stikkinger/murringer og ligamentsmerter tidlig.
Du som også har to tette, merker du færre symptomer denne gangen?
Ja jeg har knapt symptomer utenom trøttheten som kom snikende. Sist gang begynte symptomene i uke 5, men varte bare til uke 7 (er 4+4 i dag). Så det trenger ikke å være noe gærent, og graviditeter trenger ikke å være like.

Jeg prøver å ikke bekymre meg så mye for det, og heller nyte mens jeg kan.
 
Den var digg å sove med, og ser for meg at jeg kommer til å elske den når magen blir større :p men kan ikke si den gjorde noe underverker på hvor lenge jeg sov i dag iallefall :dead:
Da får man bare glede seg til magen blir større :p
 
Den var digg å sove med, og ser for meg at jeg kommer til å elske den når magen blir større :p men kan ikke si den gjorde noe underverker på hvor lenge jeg sov i dag iallefall :dead:
Åssen gravid pute har du kjøpt?
Jeg har kjøpt BBhugme og får den etterpå:happy:
Er sååå spent!! Forelska i den før jeg har fått den!:hilarious:
Er sånn til å bruke til ammepute og babynest etter graviditet
 
Åssen gravid pute har du kjøpt?
Jeg har kjøpt BBhugme og får den etterpå:happy:
Er sååå spent!! Forelska i den før jeg har fått den!:hilarious:
Er sånn til å bruke til ammepute og babynest etter graviditet
Er bbhugme jeg også har kjøpt :) var ei som solgte en som var lite brukt i nabobyen, så var å henta den i går kveld :D
 
Samme her!! :hilarious::happy:
Koster jo søren klype 1699 ny!
Betalte 700,- brukt 2 ganger. Syns det var veldig innafor:happy:
Ja, jeg fikk den for 650, veldig fornøyd med det for det hadde sittet langt inne å bruke 1699 for en ny :rolleyes: da kan jeg heller kjøpe et nytt og fresht trekk og fortsatt ha gjort ett kupp :p
 
Ja, jeg fikk den for 650, veldig fornøyd med det for det hadde sittet langt inne å bruke 1699 for en ny :rolleyes: da kan jeg heller kjøpe et nytt og fresht trekk og fortsatt ha gjort ett kupp :p
Jeg kjøpte min på salg husker jeg. Men lurer på om jeg skal be søsteren min selge den så jeg kjøpe ny for samme sum som hun selger for. Det er nesten lettere enn å sende den tverssover landet.
 
Last edited:
Nå har jeg fått herligheten!!:love7

jeg er kjempe begeistret!! Allerede prøve ligget av mannen og meg selv :hilarious::hilarious:

8D66B070-3C99-4CAC-ACD1-9FC18A7CDD97.jpeg
 
Uuu den var fin! Tror jeg må gå til innkjøp av en slik selv :D
Jaaa! Jeg ligger i sideleie nå etter middag med den mellom beina , mens mannen ligger med hodet på enden av den:hilarious::hilarious:

kan brukes som ammepute og babynest også! Google BBhugme og trykk bilder:happy:
 
Back
Topp