Våknet 3-4 hver natt…

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
Altså! Hver eneste natt liksom!:(:wideyed::hilarious:
Skikkelig slitsomt!
Våkner opp av at jeg må tisse og at det stikker skikkelig i brystvortene mine:p:confused: De er så vonde at det kjennes ut som noen vrir de rundt til tider…

fler som våkner om nattan eller har startet med litt irriterende ting?:shifty::hilarious:
 
Våkner hver natt kl 4-5 og må tisse og ta nesespray :joyful: Tett i nesa etter korona, men tissinga har nok kommet for å bli de neste 7 mnd;) Sovner vanligvis fort igjen da:happy:

Hørtes ikke godt ut det med brystvortene:woot:
 
Våkner hver natt kl 4-5 og må tisse og ta nesespray :joyful: Tett i nesa etter korona, men tissinga har nok kommet for å bli de neste 7 mnd;) Sovner vanligvis fort igjen da:happy:

Hørtes ikke godt ut det med brystvortene:woot:
Samme her:hilarious:
Jeg sliter med å sovne igjen og sover sjeldent mer enn 6 timer om natten :wideyed::wacky:
Håper jeg sover mer etterhvert. Gjorde det med gutta.;)

Jeg er fryktelig rett i nesa selv, men vi kan jo bli litt ekstra snørrete når vi er gravide også.

lenge sia corona?:(
å forresten, kan vi ta nesespray fra butikk? :Heartred
 
Mest irriterende her er at kroppen tydeligvis har blitt vandt til å sove 5timer så jeg våkner etter 5timer uansett når jeg sovner
 
Samme her! Våkner alt for tidlig hver natt.

Er også tett i nesen, men kan ikke ta Otrivin da jeg blir avhengig:banghead:

Haha jeg elsker å ligge på magen, men det er puppene for vonde til nå :hilarious:
 
Samme her:hilarious:
Jeg sliter med å sovne igjen og sover sjeldent mer enn 6 timer om natten :wideyed::wacky:
Håper jeg sover mer etterhvert. Gjorde det med gutta.;)

Jeg er fryktelig rett i nesa selv, men vi kan jo bli litt ekstra snørrete når vi er gravide også.

lenge sia corona?:(
å forresten, kan vi ta nesespray fra butikk? :Heartred
Jeg mener ganske sikkert at vanlig nesespray er ok. Ble litt usikker når du spurte selvfølgelig.. Fikk korona for 2 uker siden. Ble forkjøla på slutten og det sitter i enda:dead:

Uff ja det er lite å sove 6 timer egentlig. Håper det går seg til.
 
Jeg mener ganske sikkert at vanlig nesespray er ok. Ble litt usikker når du spurte selvfølgelig.. Fikk korona for 2 uker siden. Ble forkjøla på slutten og det sitter i enda:dead:

Uff ja det er lite å sove 6 timer egentlig. Håper det går seg til.
Ifølge trygg mammamedisin kan man trygt bruke nesespray som otrivin og rhinox. Det står at man skal helst velge otrivin uten mentol da den med mentol ikke er forsket like mye på.
 
Jeg våkner heldigvis ikke såå tidlig, men mellom 5-6 hver dag og synes det også er skikkelig slitsomt :dead:
 
Våkner fra 3, så 4, så 5, og tvinger meg selv hver eneste time til å sovne igjen, selvom kroppen er helt klar for å stå opp..... Seneste jeg klarer å bli liggende er 6, 6.30. Dritirriterende! Klarer ikke sove på dagen heller...
 
Minst en gang hver natt, først og fremst av murringer i livmor (tror det er at den vokser?). Og når jeg først våkner må jeg jo tisse. Veldig.
 
Våkner fra 3, så 4, så 5, og tvinger meg selv hver eneste time til å sovne igjen, selvom kroppen er helt klar for å stå opp..... Seneste jeg klarer å bli liggende er 6, 6.30. Dritirriterende! Klarer ikke sove på dagen heller...
Akkurat samme her! Starter i 3 tia! Så 4 så 5 , så gir jeg opp:banghead::hilarious::hilarious:

jeg sovner heller ikke på dagen..:(
Selvom jeg er sykmeldt etter operasjonen enda, så har jeg hele dagen mens gutta er på skole… men det går bare ikke.
Legger meg samtidig med 12 åringen 21.30.
 
Ifølge trygg mammamedisin kan man trygt bruke nesespray som otrivin og rhinox. Det står at man skal helst velge otrivin uten mentol da den med mentol ikke er forsket like mye på.
Bare husk at den ikke skal brukes mer enn 10 dager i strekk :)
 
Mest irriterende her er at kroppen tydeligvis har blitt vandt til å sove 5timer så jeg våkner etter 5timer uansett når jeg sovner
Jeg sover sjeldent mer enn 6 timer uansett…
Sovner jeg 22 våkner jeg 4..:(

greit at jeg ikke trenger så mye søvn til vanlig , men med uggenheten nå hadde der vært greit med 7-8 t :hilarious:
 
Våkne akkurat samme tidspunkt! Potte tett i nesa og må på do - da er det bra soverommet er like ved ;). Ellers har jeg ALLERDE vondt i bekkenet og «skambeinet» er det mulig? Er ikke det fryktelig tidlig? Redd jeg innbiller meg ting her nå :hilarious:. Og er ekstremt kvalm denne gangen. Er helt krise. Har ett barn fra før, og hadde ingen plager før bekkenet godt ut i andre trimester da. Er 6+4 nå
 
Våkne akkurat samme tidspunkt! Potte tett i nesa og må på do - da er det bra soverommet er like ved ;). Ellers har jeg ALLERDE vondt i bekkenet og «skambeinet» er det mulig? Er ikke det fryktelig tidlig? Redd jeg innbiller meg ting her nå :hilarious:. Og er ekstremt kvalm denne gangen. Er helt krise. Har ett barn fra før, og hadde ingen plager før bekkenet godt ut i andre trimester da. Er 6+4 nå
- badet er like ved såklart
 
Våkne akkurat samme tidspunkt! Potte tett i nesa og må på do - da er det bra soverommet er like ved ;). Ellers har jeg ALLERDE vondt i bekkenet og «skambeinet» er det mulig? Er ikke det fryktelig tidlig? Redd jeg innbiller meg ting her nå :hilarious:. Og er ekstremt kvalm denne gangen. Er helt krise. Har ett barn fra før, og hadde ingen plager før bekkenet godt ut i andre trimester da. Er 6+4 nå
Jeg er helt lik! :p
Våkner snørrete og må på do til samme tid.
Idag har jeg bestemt meg for å se om det hjelper å ikke drikke 1,5 t før jeg legger meg:wtf::wideyed:
Jeg er generelt avhengig av drikke hele tia:yuck: så spent på åssen det går!!:hilarious:

Ang bekkenet, så kjenner jeg meg allerede igjen!
Jeg er 4+3 Med nr 3.:wideyed:

Med andre mann slet jeg på slutten og måtte Til osteopat pga jeg hadde til og med fått forskjell på ben lengden pga skjevt bekken:wtf: alt man skal igjennom altså!!
Men jeg jobbet 100% ut hele svangerskapet utrolig nok. I barnehage og eldresenter.:eek:

håper du slipper noe voldsomme greier!! Det kan være nå i starten at du kjenner det godt også;):happy: at det ikke blir noe mer liksom:Heartred:love7
 
Back
Topp