Våkner

Regnbuefrue

Flørter med forumet
Våkner alltid midt på natta, tiiiidlig morgen, og er skrubbsulten [emoji23] og vanskelig å sovne igjen. Flere som har det sånn? [emoji85][emoji85]

Ja [emoji85] og da er det berre å gå å finne seg mat før kvalmen tar fullstendig overhånd [emoji28][emoji28][emoji28]

Ja...samme her...lenge siden jeg har sovet så dårlig som du siste ukene. Ligger våken en evighet...

Yup! Altså, våkner et par ganger ila natten, først på wc, så spise et par ritz-kjeks og drikke vann. [emoji849] Jeg får sove igjen raskt da, så det går egentlig greit.

Våkner to ganger løpet av natta, begge gangene må jeg tisse og spise noe. Og bruker lang tid på å sovne igjen[emoji85]

Ja, har det på samme måte! Kan av og til klare meg med lit vann, men stort sett må jeg spise. Helgen har vært preget av at mini har vært utrolig på natten, så det har blitt nattmat på meg :bag:
Blir veldig uggen i magen/kvalm om jeg ikke spiser når jeg blir sulten. Og det kan komme brått på!!

Ikke bare meg ser jeg! Blir veldig kvalm her også om jeg ikke spiser , og tar lang tid før jeg sovner igjen [emoji85] jeg som trodde jeg skulle sove så godt nå når jeg er gravid [emoji23][emoji23]

Jepp! Har frokost/nattmat klar på nattbordet hver natt ;) må opp og tisse, men må spise noe først. Sover egentlig godt, men er godt påvirka av kvalmestillende som hjelper på den biten. Syns det hjelper å ha litt frukt eller druer på nattbordet også.

Har forresten bedt mannen om å bake proteinrundstykker til meg nå, har lagt på meg 3 kg etter at jeg ble stuck i senga...vet ikke om det hjelper noe, men litt sunnere brød er ikke så dumt når det eneste jeg ikke spyr av er skive eller rundstykke med ost. Dropper smøret også og håper det hjelper litt. Frukt går fremdeles an i små mengder...er oppskriften til treningsfrue, med cottage cheese, egg og havregryn hvis noen vil prøve seg (eller få partner til å fixe).

Jeg våkner også 1 til 2 dager løpet av natta for å tisse, og noen ganger er jeg skrubbsulten, og må ta meg et glass saft [emoji85] sliter med å sovne igjen og sover generelt mye dårligere. Trøtt hele dagene [emoji23][emoji23]

Ikke hver natt, men ofte! Og tisser ellers sikkert 4-5 ganger i løpet av natten, noe som er utrolig slitsomt :p

Jaa, har Ritz-kjeks ved siden av sengen så jeg slipper stå opp, funker om jeg våkner kvalm også [emoji1316]

Ei banan og eit glass saft står klar på nattbordet til natta [emoji6]

Jeg også! Tisser to til tre ganger hver natt, og våkner grytidlig og MÅ ha mat. Er utsultet og hvis jeg ikke spiser kommer kvalmen med det samme.

Jeg og! Har ikke hatt det sånn med de to andre.. plutselig er jeg skrubbsulten og det veldig brått. Og ofte når jeg har pusset tenner og skal legge meg. Prøver å overse fordi jeg ikke orker å gå og lage meg mat, men så blir jeg så kvalm og magen rumler noe grusomt...

Jeg har ikke våknet om natta så mye, men sover dårlig for tida. Har endt opp med å stå opp etter at jeg har lagt meg en del ganger, fordi jeg må ha noe å spise før jeg legger meg. Blir veldig fort kvalm om jeg ikke spiser fort nok, og sulten kommer ofte brått på :confused:

Back
Topp