Våkner

M&ms

Forelsket i forumet
Jeg har det sånn at hvis jeg våkner om natten/tidlig på morgenen (sånn som nå, 0630 på en SØNDAG) så får jeg ikke sove igjen før om noen timer :( dette har begynt etter jeg fant utav at jeg er gravid.
Flere som har det sånn?

Kjenner meg veldig igjen! Lillemor og mannen stod opp for en time siden og jeg er lys våken ..men garantert kjempetrøtt om et par timer, Hehe!

Jeg var sånn første svangerskap, en morgen hadde jeg spist frokost og flytta hesten til nytt sommerbeite, før kl. 06.00..:p plaget meg ikke mye, da jeg er et A - menneske. .:p har ei datter som er mer a - menneske enn meg, så nå våknet jeg sjeldent av meg selv :p

Tja kan godt sovne igjen om ikke senga er full, men våkner altfor mange ganger i løpet av en natt :(

Samme her! Bare våkner ikke så tidlig, våkner rundt 8 og får ikke til å sove igjen. Og jeg er vant til å kunne sove til 11-12 på fridager :P

Ja det er slitsomt. Jeg våkner også tidlig om dagen og får ikke sove igjen med det første.

Kjenner meg veldig igjen! Lillemor og mannen stod opp for en time siden og jeg er lys våken ..men garantert kjempetrøtt om et par timer, Hehe!
Jeg var sånn første svangerskap, en morgen hadde jeg spist frokost og flytta hesten til nytt sommerbeite, før kl. 06.00..:p plaget meg ikke mye, da jeg er et A - menneske. .:p har ei datter som er mer a - menneske enn meg, så nå våknet jeg sjeldent av meg selv :p
Jeg fikk nesten ikke sove i natt, pga alle tankene som kvernet :)
Ja, samme her :P
Tja kan godt sovne igjen om ikke senga er full, men våkner altfor mange ganger i løpet av en natt :(
Samme her! Bare våkner ikke så tidlig, våkner rundt 8 og får ikke til å sove igjen. Og jeg er vant til å kunne sove til 11-12 på fridager :P
Ja det er slitsomt. Jeg våkner også tidlig om dagen og får ikke sove igjen med det første.

Godt det ikke bare er meg, hehe :) jeg er også vant med og sove til rundt 11-12 på fridager.. Og når jeg da våkner så tidlig som jeg gjør nå og ikke før sove igjen, er ganske rart o.O
Er heldigvis så trøtt om kvelden at hode mitt ikke får tid til å sette ordentlig igang med tankekjør :) noe den gjorde titt og ofte før!

Jeg våkner kl 6 hver dag og får da ikke sove igjen før 9-10 tiden. Var sånn under hele forrige svangerskapet også:(

..mildt sagt mannen tok meg litt vell bokstavelig da jeg sa at jeg skulle sove så lenge jeg ville på morsdagen ..våknet klokken TRE på ettermiddagen av en mann og ei på 4 som lurte på om jeg skulle stå opp snart, haha!

..mildt sagt mannen tok meg litt vell bokstavelig da jeg sa at jeg skulle sove så lenge jeg ville på morsdagen ..våknet klokken TRE på ettermiddagen av en mann og ei på 4 som lurte på om jeg skulle stå opp snart, haha!

Haha, vittig :D *ler*

Jeg også våkner midt på natta og flere ganger i løpet av morgenen. Har gjort det siden jeg testet positivt nærmest. Nå har jeg begynt å våkne av at puppene er så ømme også, og av at hvis jeg ligger på siden så får jeg vondt. Puh! Men skal ikke klagd, hvis spiren sitter godt er jeg fornøyd! ❤️

Back
Topp