Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, hatt det sånn i 3 uker nå :-/ håper tankene straks roer segJeg fikk nesten ikke sove i natt, pga alle tankene som kvernet![]()
Kjenner meg veldig igjen! Lillemor og mannen stod opp for en time siden og jeg er lys våken ..men garantert kjempetrøtt om et par timer, Hehe!
Jeg var sånn første svangerskap, en morgen hadde jeg spist frokost og flytta hesten til nytt sommerbeite, før kl. 06.00..plaget meg ikke mye, da jeg er et A - menneske. .
har ei datter som er mer a - menneske enn meg, så nå våknet jeg sjeldent av meg selv
![]()
Jeg fikk nesten ikke sove i natt, pga alle tankene som kvernet![]()
Ja, samme her![]()
Tja kan godt sovne igjen om ikke senga er full, men våkner altfor mange ganger i løpet av en natt![]()
Samme her! Bare våkner ikke så tidlig, våkner rundt 8 og får ikke til å sove igjen. Og jeg er vant til å kunne sove til 11-12 på fridager![]()
Ja det er slitsomt. Jeg våkner også tidlig om dagen og får ikke sove igjen med det første.
..mildt sagt mannen tok meg litt vell bokstavelig da jeg sa at jeg skulle sove så lenge jeg ville på morsdagen ..våknet klokken TRE på ettermiddagen av en mann og ei på 4 som lurte på om jeg skulle stå opp snart, haha!Kjenner meg veldig igjen! Lillemor og mannen stod opp for en time siden og jeg er lys våken ..men garantert kjempetrøtt om et par timer, Hehe!
Jeg våkner kl 6 hver dag og får da ikke sove igjen før 9-10 tiden. Var sånn under hele forrige svangerskapet også![]()
..mildt sagt mannen tok meg litt vell bokstavelig da jeg sa at jeg skulle sove så lenge jeg ville på morsdagen ..våknet klokken TRE på ettermiddagen av en mann og ei på 4 som lurte på om jeg skulle stå opp snart, haha!