våkner om natten

ZombiElla

Elsker forumet
Hvor mange ganger våkner barna deres om natten??
Jeg har en sønn på 19 mnd og blir av og til GAAAAAAAAL av å måtte stå opp flere ganger om natten.
Til han var 1 år hadde han store magesmerter og ble da vant til å få masse drikke om natten. (for da holdt han seg rolig slik at vi kunne massere magen)
Nå virker det som om han forventer å få drikke for at han skal sovne igjen.
Vet ikke hva jeg skal gjøre, bare la han gråte???????????

huff har blitt sånn her også,, i natt holdt hun det gående fra 24 til 03, skulle ha vann, skulle ha pledd skulle ditt skulle datt, så jeg måtte bare være hard hvis ikke hadde jeg klikket mer en jeg gjorde tror jeg.. lot henne ligge å gråte å skrike en stund, plutselig hørte jeg på babycallen at hun sa hun skulle legge seg, så ble det stille UTEN at  jeg måtte opp med vann.. tror nok jeg må bli hardere på den der, det virker,, er bedre enn at jeg skal ha dårlig samvittighet i dag fordi jeg kjefta på henne i natt[&o][:(]

Snuppa her var også sånn at ho våkna stadig om natta og trodde ho skulle dø av tørst, hørtes ihvertfall sånn ut for oss andre.[;)]
Det jeg gjorde, som hjalp her, var at jeg tok en sånn mini imsdalflaske, fylte litt vann i den, og forklarte ho at det var det vannet ho fikk og at når det var tomt så var det tomt.[:)] og den fikk stå ved senga, og hver gang jeg var inne for drikke mindte jeg ho på at når flaska var tom var det tomt for vann.
Nå drikker ho litt før ho legger seg, og sparer på en liten skvett, men slutt på å våkne om natta etter vann.[:)]

Back
Topp