Våkner og får ikke sove

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
I den siste tiden så får jeg ikke mini til å sovne igjen etter han har fått melk. Får 1 flaske alt i fra 05-07. Legger seg ca kl 2100. Han kan være så trøtt som et uvær og halvveis sovne i armene mine men blir lyyyyys våken og skal bare prate når han berører lakenet! Prøver å få opp all luft, men må ofte gulpe og styre en del før det blir bra. Hender han "hoster" av og til når jeg legger han, mulig gulp som plager. Forventer ikke at han skal sove om han våknet kl 07 altså, men synte 5-6 er litt tidlig noen tips? Han sovner ikke av seg selv.

Er det dumt å bare la han ligge å styre litt selv? Så lenge han er fornøyd og ikke gråter selfølgelig...bruker så mye energi på å bære å bysse å styre da jeg ser at han egentlig er trøtt

Har du sjekka om han kan prate seg i søvn. Vesla gjorde det her om dagen. Lå på leikematta si og prata i eitt kjør med seg sjøl, plutseleg vart det stille og då så eg at ho hadde sovna :P

Er det dumt å bare la han ligge å styre litt selv? Så lenge han er fornøyd og ikke gråter selfølgelig...bruker så mye energi på å bære å bysse å styre da jeg ser at han egentlig er trøtt

Da mener jeg at det er bare åla han sprelle. :) Min kan også finne på å ikke sovne etter amming, men jeg legger han da i senga hvor han styrer på for seg selv før han til slutt bare sovner.
Er ikke så lett å sovne selv, da, når de styrer slik. :P

Har du sjekka om han kan prate seg i søvn. Vesla gjorde det her om dagen. Lå på leikematta si og prata i eitt kjør med seg sjøl, plutseleg vart det stille og då så eg at ho hadde sovna :P
Har aldri opplevd. Tror han har sovnet av seg selv bare et par ganger. han blir bare overtrett og sur, han har ikke funnet ut hvordan han skal sovne selv ennda. Ikke aktuelt med skrikekur. Har prøvd å lagt han ned når han begynner å døse av men våknet bare merker også at han kan våkne fra lur på dagtid men han er tydelig trett ennda

Nå har han vært våken i 2 timer. Fikk nettopp mat og ble kjempetrøtt så la han ned men da var han plutSelig ikke trøtt lenger....kjenner det er veldig frustrerende for nå kommer han til å bli overtrøtt før klokken 1730-18...syntes det blir for sent for en dupp og for tidlig å legge for natta

Back
Topp