Våkner i panikk!!!

Leonardo

Forelsket i forumet
:depressed::wtf:Da drømmer du skikkelig når du våkner i full panikk fordi du "hoster ut vann"! Drømte at barna hoppa i vannet, ho først og han etterpå, men når han hadde hoppa kom det etterdønninger så han fikk vann i halsen.. Jeg var i vannet sammen med de og fikk han opp på land. Våkner da av at jeg hoster opp vannet!!! Oioioi !

:depressed::wtf:Da drømmer du skikkelig når du våkner i full panikk fordi du "hoster ut vann"! Drømte at barna hoppa i vannet, ho først og han etterpå, men når han hadde hoppa kom det etterdønninger så han fikk vann i halsen.. Jeg var i vannet sammen med de og fikk han opp på land. Våkner da av at jeg hoster opp vannet!!! Oioioi !
Så da er det på do å spy litt da vøttø, vanlig kost når jeg hoster :-(

ååhh så ekkelt når drømmer har ett snev av virkeligheten.. rart hvordan hodet lager de verste drømmer av ting..
gikk det bra tilslutt å du fikk sove igjen?:)

ååhh så ekkelt når drømmer har ett snev av virkeligheten.. rart hvordan hodet lager de verste drømmer av ting..
gikk det bra tilslutt å du fikk sove igjen?:)
Jada, jeg fikk dytta ungen på land! Og klarte å stoppe og hoste.. Tror også jeg sovna idet jeg la hodet på puta igjen ;-)

Jeg har også netter hvor jeg våkner og er sint, redd eller lei meg på grunn av noe jeg har drømt.. Det føles ofte så ufattelig virkelig og jeg må ofte forsikre meg om at det ikke har skjedd før jeg klarer å roe meg ned og finne søvnen igjen.. Merkelig hva disse små kan føre til :p

Back
Topp