Våkner for smokken

En tråd i 'Januar 2017' startet av ønskebarn<3, 4 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Gutten min våkner stort sett samme tid hver morgen. Og morgenen starter gjerne rundt 04-05.30 da gråter han, men hvis han får smokk blir han rolig igjen og sovner som regel frem til 06-07 tiden. Det er sikkert et luksusproblem men kunne gjerne tenkt meg å få han til å sove natten igjennom slik som han gjorde tidligere. Er selv snart høygravid så håper på noen sammenhengende netter før lillebror kommer. Noen tips?

:happy::happy:

2. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Selvlysende smokk sånn at han finner den selv? [emoji4]

3. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Kan prøve det :happy: :p Gjør din det ?

4. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Ja, i de fleste tilfellene [emoji4] Har fire smokker liggende rundt i senga si. Men vi må fortsatt inn til han et par ganger i løpet av natta, men da er det som regel fordi han har «satt seg fast» oppi et hjørne [emoji28]

• Morsom Morsom x 1
  5. mommy2be Flørter med forumet

Her kan vi ikke ha nok smokker i senga. Jeg er innom før jeg legger meg å passer på at det minst ligger en smokk i hvert hjørne og en i munn eller i hånda. Hehe. Da finner han de selv i løpet av natta og på morgenen. Sover fra 19 til 7/8

6. Jellyfish Elsker forumet

Jeg har og begynt å ha minst en ekstra smokk i senga, gir han den gjerne i handa når han legger seg. Da finner han ofte en av dem selv hvis han våkner.

• Liker Liker x 1

Del denne siden