Våkner for smokken

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Gutten min våkner stort sett samme tid hver morgen. Og morgenen starter gjerne rundt 04-05.30 da gråter han, men hvis han får smokk blir han rolig igjen og sovner som regel frem til 06-07 tiden. Det er sikkert et luksusproblem men kunne gjerne tenkt meg å få han til å sove natten igjennom slik som han gjorde tidligere. Er selv snart høygravid så håper på noen sammenhengende netter før lillebror kommer. Noen tips?

:happy::happy:
 
Selvlysende smokk sånn at han finner den selv? [emoji4]
 
Kan prøve det :happy: :p Gjør din det ?

Ja, i de fleste tilfellene [emoji4] Har fire smokker liggende rundt i senga si. Men vi må fortsatt inn til han et par ganger i løpet av natta, men da er det som regel fordi han har «satt seg fast» oppi et hjørne [emoji28]
 
Her kan vi ikke ha nok smokker i senga. Jeg er innom før jeg legger meg å passer på at det minst ligger en smokk i hvert hjørne og en i munn eller i hånda. Hehe. Da finner han de selv i løpet av natta og på morgenen. Sover fra 19 til 7/8
 
Jeg har og begynt å ha minst en ekstra smokk i senga, gir han den gjerne i handa når han legger seg. Da finner han ofte en av dem selv hvis han våkner.
 
Back
Topp