Våkner av sult

Ikke her, kvalm og dårlig matlyst enda jeg :hilarious:
Men tror ikke det er uvanlig å bli så kvalm av sult at man våkner så er sikkert flere her inne :p
 
Det hender jeg er sulten om natta, men er stort sett for trøtt til å gjøre noe med det :p Er verre om morgenen da, kaster opp dersom jeg ikke får spist innen en viss tid :(
 
Har begynt å kjenne at jeg er sulten når jeg legger meg. Har vurdert å stå opp for å spise, men ikke gjort det hittil. Må nok få inn rutine på kveldsmat tror jeg. :happy:
 
Jeg er også kvalm og sulten på morgenen. Drikker som regel et glass appelsinjuice for å døyve kvalmen også spiser jeg det jeg klarer. Vanligvis en liten skive med ost eller knekkebrød. Havregryn og melk er også godt .
 
Våkner også av at jeg er sulten/må tisse. Spiser litt chips og legger meg igjen. Spiser litt chips på morgenen før jeg står opp, og må lage frokost med en gang, hvis ikke blir jeg kvalm. :)
 
noen andre? Blir så kvalm og dårlig når jeg blir så sulten at jeg våkner av det. Pleier å spise en skive.. håper jeg ikke til slutt triller :p og håper det går over!
Åja. Kan våkne etter 4-5 timers søvn og må på do, for så å bli så sulten at jeg ikke får sove igjen. Så opp og spise litt, vente en time, og så sove igjen. Døgnrytmen er ikke hva den en gang var..
 
Back
Topp