Våkner av kvalme

M. ✨

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Hei! I dag tidlig våknet jeg og måtte løpe rett på do for å kaste opp, fikk sove litt igjen men det samme skjedde på nytt en time senere. Flere som har opplevd det?

Lurer på om det er vanlig morgenkvalme eller om jeg kanskje spiste noe som ikke var helt bra i går... føler meg enda uggen :(

Har ikke vært så veldig plaget med kvalme hittil, bare små «anfall» på badet om morningen eller akkurat når jeg har startet på jobb.
 
Hei! I dag tidlig våknet jeg og måtte løpe rett på do for å kaste opp, fikk sove litt igjen men det samme skjedde på nytt en time senere. Flere som har opplevd det?

Lurer på om det er vanlig morgenkvalme eller om jeg kanskje spiste noe som ikke var helt bra i går... føler meg enda uggen :(

Har ikke vært så veldig plaget med kvalme hittil, bare små «anfall» på badet om morningen eller akkurat når jeg har startet på jobb.

Jeg hadde det sånn hele forrige svangerskap :p
 
Jeg har det sånn nå. Våkner av at jeg er kvalm, og det henger mye sammen med at jeg er sulten. Det gir seg fort når jeg har klart å få i meg litt mat... (selv om det ikke frister så veldig...:wacky: jeg kaster, heldigvis, ikke opp, men kvalmen er der hver morgen og når jeg ellers blir sulten. Et lite tips er farris eller annen drikke med kullsyre. Det hjelper. Og noen flak med potetgull, bare for å få i gang magen litt. Jeg er 6+1 i dag.

Håper det bedrer seg hos deg :Heartred
 
Jeg hadde det slik i uke 6, men så ga det seg. Heldigvis. Varte ca en uke.
 
Back
Topp