Våkner av at han tar meg i toern..

vet ikke hva som gikk av han den gangen. aldri skjedd før eller senere. og redd det skal knekke han helt om jeg tar det opp. og det er jo flere år siden.. han er alltid veldig hensynsfull. det var bare den ene gangen. pluss en gang mitt på natta, men da trodde han jeg var våken for jeg var helt med. men våkna midt i akten. så jeg var med på det i søvne. så jeg har sagt at han alltid må vite med 100% sikkerhet at jeg er våken. har blitt utsatt for sovevoldtekt+++. av andre altså. å det sitter i fortsatt. men vi har strax vert gift i 10 år.

vet ikke hva som gikk av han den gangen. aldri skjedd før eller senere. og redd det skal knekke han helt om jeg tar det opp. og det er jo flere år siden.. han er alltid veldig hensynsfull. det var bare den ene gangen. pluss en gang mitt på natta, men da trodde han jeg var våken for jeg var helt med. men våkna midt i akten. så jeg var med på det i søvne. så jeg har sagt at han alltid må vite med 100% sikkerhet at jeg er våken. har blitt utsatt for sovevoldtekt+++. av andre altså. å det sitter i fortsatt. men vi har strax vert gift i 10 år.

Usj, jeg unner ingen å oppleve voldtekt. :/
Håper du ikke føler veldig på den episoden, og at det er som du sier, at det aldri har skjedd igjen. <3

Dette er alvorlig! Har dere et ekstra rom, hvor du kan sove sammen med barnet? Lås døra - og, skaff han hjelp! Ring til psykiatrien f.eks eller andre som kan hjelpe. Evt politiet. Og vurder i verste fall å gå fra han, om ikke han slutter umiddelbart!

Jeg kan nesten ikke tro det jeg leser. Mannen har alvorlige problemer. Jeg hadde dratt til han og bedt han pakke sakene sine. Makan til fyr!

Ser der er mange her som skriver at du må komme deg vekk og at dem aldri hadde latt han være alene med barnet osv. Jeg er egentlig helt enig. Jeg synes det er helt grusomt at han gjør dette, og spesielt når det ligger et annet barn i senga! Det høres uansvarlig ut å bli ed han, men det er lett for oss som sitter bak en skjerm og si hva du bør gjøre når man ikke opplever situasjonen selv. Jeg håper det ordner seg og at du/dere får den hjelpen dere trenger!

Back
Topp