Våkner av at han tar meg i toern..

Nota235689

Andre møte med forumet
Hei dere! Et lite rop om hjelp her. Jeg har over lengre tid, med jevne mellomrom våknet på natten av at kjæresten og kommende far til mitt andre barn penetrerer meg både i rumpa og i vaginaen. Jeg har sagt fra mange ganger at dette ikke er greit, han har variert mellom å lyve og si at han ikke har gjort det og å si at han angrer og er flau og det skal aldri skje igjen. Jeg vet ikke min arme råd lengre, dette skjer ikke hver natt, men ofte nok til at jeg har fått et ekkelt syn på han, sex og det som er.. Han har gjort det selv om mitt barn ligger i sengen. Trenger han psykologhjelp? Hva kan jeg gjøre?

Dette må du anmelde, også må du ta med deg barnet og komme deg vekk i dag, typ nå.
Denne mannen er en overgriper. Gudene vet hva han kan finne på å gjøre, når han synes det er greit å voldta deg.

Ring politiet, og få hjelp med en gang, også hjelper de deg til et krisesenter.
Evt. ringer du dit først, også hjelper de deg å ringe politiet.
Pakk det mest nødvendige, og kom dere vekk!

http://www.krisesenter.com/finn-ditt-senter/

Anmeld og reis ifra han!

Jeg hadde ALDRI latt en mann som ikke klarer å kontrollere seksuelle impulser får være med mitt/mine barn. For at bf skal ha tilsyn under samvær på det barnet i magen, bør du komme deg vekk og anmelde.

Hei dere! Et lite rop om hjelp her. Jeg har over lengre tid, med jevne mellomrom våknet på natten av at kjæresten og kommende far til mitt andre barn penetrerer meg både i rumpa og i vaginaen. Jeg har sagt fra mange ganger at dette ikke er greit, han har variert mellom å lyve og si at han ikke har gjort det og å si at han angrer og er flau og det skal aldri skje igjen. Jeg vet ikke min arme råd lengre, dette skjer ikke hver natt, men ofte nok til at jeg har fått et ekkelt syn på han, sex og det som er.. Han har gjort det selv om mitt barn ligger i sengen. Trenger han psykologhjelp? Hva kan jeg gjøre?
Dette er voldtekt.

Dersom det skyldes en søvnforstyrrelse, så bør han snarest til legen. Dersom det er noe han gjør med vilje, så burde du gå fra han. I alle tilfeller mener jeg du bør anmelde.

Dette er voldtekt.

Dersom det skyldes en søvnforstyrrelse, så bør han snarest til legen. Dersom det er noe han gjør med vilje, så burde du gå fra han. I alle tilfeller mener jeg du bør anmelde.
Hu har skrevet på generelt også. Han gjør det ikke i søvne men later som han sover når hu merker at han driver sånn.

Første ordet som kommer til meg når jeg leste dette er voldtekt. Dette her er ikke greit... en ting er deg, men jeg tørr ikke å tenke på engang hva han kan finne på å gjøre mot barnet om det er så enkelt for han å holde på slik... fyyyy... dette burde ikke være et spørsmål engang om det er greit å holde på sånn.
Jeg hadde aldri latt han få være alene med barnet mitt... for hvem vet når kanskje barnet ligger i sengen å han gjør sånt der :O !!!! Dette høres helt fortrengt ut å ekkelt.
Om han hadde vært normal å hadde visst at det er et problem han har når han sover så hadde han tatt eget initiativ til å oppsøke legen for lenge siden!!!

Dette hadde jeg virkelig ikke godtatt. Slik som alle sier, det høres ut sol voldtekt siden du ikke er med på det (du sover jo).

Dette er virkelig ikke greit. Enig med det de andre i tråden skriver. Du burde komme deg unna han.
Det han gjør er ulovlig.

Hvordan går det med deg nå? Håper du har kommet deg unna han!

Første ordet som kommer til meg når jeg leste dette er voldtekt. Dette her er ikke greit... en ting er deg, men jeg tørr ikke å tenke på engang hva han kan finne på å gjøre mot barnet om det er så enkelt for han å holde på slik... fyyyy... dette burde ikke være et spørsmål engang om det er greit å holde på sånn.
Jeg hadde aldri latt han få være alene med barnet mitt... for hvem vet når kanskje barnet ligger i sengen å han gjør sånt der :O !!!! Dette høres helt fortrengt ut å ekkelt.
Om han hadde vært normal å hadde visst at det er et problem han har når han sover så hadde han tatt eget initiativ til å oppsøke legen for lenge siden!!!
Enig i at det er veldig drøyt! Men han behøver ikke å være pedofil av den grunn?

Kan jeg spørre hva du baserer det på?

Hm, mente jeg hadde lagt ved linker til dette i denne tråden, men da var det visst den andre fra samme bruker.
Skal se om jeg finner igjen omtalene om denne parafilien, og måten den ofte utarter seg. :)

Kan jeg spørre hva du baserer det på?

https://en.wikipedia.org/wiki/Somnophilia

(Bruker ikke Wikipedia ukritisk som kilde, men her er kildene oppgitte og gode. :) )

https://www.psychologytoday.com/conditions/paraphilias

Den siste linken forklarer hvordan en parafili kan oppstå. Når man gjentar en handling i en seksuell kontekst, eller omgivelsene er de samme, kan handlingen eller omgivelsene i seg selv etterhvert oppleves seksuelle, selv om de i utgangspunktet ikke er/var det.
Når man allerede har en tilbøyelighet til overgrep, og tillater seg selv å utføre dem, er jo naturlig nok veien til andre overgrep kortere, rent "moralsk" også.

dette er sovevoldtekt! jeg har blitt utsat for en rekke overgrep før jeg møtte mannen min. hadde en episode for mange år siden da jeg var gravid, og det gjorde vondt. jeg ba han om å stoppe og sa det gjorde kjempe vondt. fikk blødning. tok det aldri opp med han, men har aldri skjedd lignende. han har full respekt for meg. alikevell så gjorde den episoden til at jeg fikk en avsmak. men har mange barn sammen og han er verdens beste ektemann. men hadde det ikke vert for antall barn, hadde jeg nonk gått. men hadde det under noen omstendigheter gjentatt seg, hadde jeg stukket på flekken. sann mine ord. jeg har blitt utsatt for en rekke overgrep. og når dette er en mann du har barn med, så tenk på fremtiden og barna. dette er VOLDTEKT

dette er sovevoldtekt! jeg har blitt utsat for en rekke overgrep før jeg møtte mannen min. hadde en episode for mange år siden da jeg var gravid, og det gjorde vondt. jeg ba han om å stoppe og sa det gjorde kjempe vondt. fikk blødning. tok det aldri opp med han, men har aldri skjedd lignende. han har full respekt for meg. alikevell så gjorde den episoden til at jeg fikk en avsmak. men har mange barn sammen og han er verdens beste ektemann. men hadde det ikke vert for antall barn, hadde jeg nonk gått. men hadde det under noen omstendigheter gjentatt seg, hadde jeg stukket på flekken. sann mine ord. jeg har blitt utsatt for en rekke overgrep. og når dette er en mann du har barn med, så tenk på fremtiden og barna. dette er VOLDTEKT

Han har jo ingen respekt for deg hvis han ikke stopper om du ber ham om det... :/

Back
Topp