Uff! Fikk du sove igjen? Våknet kl. 4.46 her,men sovnet igjen etter en stund!Here we go again
Våknet kl. 03:45 for å gå på do og nå er jeg lys våken. Ikke snakk om at jeg får sove igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff! Fikk du sove igjen? Våknet kl. 4.46 her,men sovnet igjen etter en stund!Here we go again
Våknet kl. 03:45 for å gå på do og nå er jeg lys våken. Ikke snakk om at jeg får sove igjen.
Lå våken til nærmere kl. 04:30 før jeg sovnet. Og så våknet jeg igjen i 06 tiden. Hjemmedag med minste knerta som er syk og akkurat nå er jeg glad jeg slipper å dra på jobb Skulle selvfølgelig gjerne sett at ikke minste var syk da, men men …Uff! Fikk du sove igjen? Våknet kl. 4.46 her,men sovnet igjen etter en stund!
Godt du fikk sove litt mer da! God bedring! Passer jo fint med hjemmedag. Du får sove om hun soverLå våken til nærmere kl. 04:30 før jeg sovnet. Og så våknet jeg igjen i 06 tiden. Hjemmedag med minste knerta som er syk og akkurat nå er jeg glad jeg slipper å dra på jobb Skulle selvfølgelig gjerne sett at ikke minste var syk da, men men …