Våkner 0430 hver natt!

Sille92

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Junibollene 2023
Julilykke 2023
Siden jeg fant ut om graviditeten tidligere i uken har jeg våknet mellom 4 og 5 hver natt og får ikke sove. Kan noen forklare meg hvorfor? :hilarious: Man skal jo liksom være trøtt i 1.trimester....

Siden jeg fant ut om graviditeten tidligere i uken har jeg våknet mellom 4 og 5 hver natt og får ikke sove. Kan noen forklare meg hvorfor? :hilarious: Man skal jo liksom være trøtt i 1.trimester....
Vanlig å være våken også, har jeg lest! Var ei jordmor på Nørs som skrev det. Er vel alle hormonene, vil jeg tro, og så reagerer man ulikt. Høres slitsomt ut!

Vanlig å være våken også, har jeg lest! Var ei jordmor på Nørs som skrev det. Er vel alle hormonene, vil jeg tro, og så reagerer man ulikt. Høres slitsomt ut!
Uff ja. Skikkelig slitsomt! Blir jo så trøtt på jobb... Håper søvnen blir dypere snart!

Jeg kan også våkne opp ila natten. Ikke hver natt og noen ganger får jeg sove igjen. Har til gjengjeld begynt å våkne 06:45 hver eneste morgen :laughing002 det spiller ingen rolle når jeg legger meg.

Hormoner.. det har vært sånn hele min første trimester, senere ofte våken pga dobesøk. Det blir bedre i andre trimester, hvor jeg er nå. Dobesøk kun 1-2x om natta og klarer å sove nå frem til kl 6-7. :cat:

Sniker fra mai

Jeg var helt lik i tidlig i mine graviditeter. Første endte i tidlig SA, så jeg visste ikke hvor lenge det kom til å vare. Nå denne runden skjønte jeg at jeg var gravid før testene viste det fordi jeg våkna 0430. For min del varte det bare en uke eller to, så gikk det over i den "jeg er så trøtt at jeg må sove på sofaen hver dag" :hilarious:

Nå er jeg 12-13 uker og sover for det meste som en stein!

Sniker fra mai

Jeg var helt lik i tidlig i mine graviditeter. Første endte i tidlig SA, så jeg visste ikke hvor lenge det kom til å vare. Nå denne runden skjønte jeg at jeg var gravid før testene viste det fordi jeg våkna 0430. For min del varte det bare en uke eller to, så gikk det over i den "jeg er så trøtt at jeg må sove på sofaen hver dag" :hilarious:

Nå er jeg 12-13 uker og sover for det meste som en stein!
Ååå,håper det går over etter noen uker også! Takk for du deler din erfaring ;)

Også sånn… våkner ved 04-05 tiden og tar laaaang tid før jeg sovner igjen :)

siste mnden i svangerskapene mine også, hele desember 2019 sov jeg fra 22-23 til 02-03 og da måtte j stå opp :) var utrolig nok ikke trett på dagen. Hadde termin januar 2020.

Samme her :shifty:
Våkner hver morgen i 04-04:30 tiden og må på do… får ikke sove igjen etterpå.
Stuptrøtt på jobb, men kvikner vanligvis til igjen på kvelden.

Også sånn… våkner ved 04-05 tiden og tar laaaang tid før jeg sovner igjen :)

siste mnden i svangerskapene mine også, hele desember 2019 sov jeg fra 22-23 til 02-03 og da måtte j stå opp :) var utrolig nok ikke trett på dagen. Hadde termin januar 2020.
Samme her :shifty:
Våkner hver morgen i 04-04:30 tiden og må på do… får ikke sove igjen etterpå.
Stuptrøtt på jobb, men kvikner vanligvis til igjen på kvelden.
Uff, "godt" å høre at vi er flere!
Jeg var også veldig trøtt på jobb i går,men kviknet liksom til på kvelden :P

Veldig gjennkjennbart det dere beskriver. Akkurat likt her! Sånn var det ikke forrige gang - da sov jeg "hele døgnet". Blir spennende å se utviklingen :)

Veldig gjennkjennbart det dere beskriver. Akkurat likt her! Sånn var det ikke forrige gang - da sov jeg "hele døgnet". Blir spennende å se utviklingen :)
Merkelig opplegg altså :hilarious: Skjønner ikke. Haha. Håper vi snart får en god natts søvn alle sammen!

Jeg våkner også i 05.30 tiden uten å få sove igjen.. det gjorde jeg sist jeg var gravid også men da varte det bare de første ukene, så satser på det nå også

Sleit med våkenhet på natt i min første graviditet :dead: etterhvert begynte jeg bare å stå opp for å gå og legge meg når jeg ble trøtt igjen haha. Da jobbet jeg vel og merke mye ettermiddag/ kveld så kunne som regel sove utpå. Varte hele graviditeten for min del, men var periodevis :happy:

Here we go again :shifty:
Våknet kl. 03:45 for å gå på do og nå er jeg lys våken. Ikke snakk om at jeg får sove igjen.

Back
Topp