Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanlig å være våken også, har jeg lest! Var ei jordmor på Nørs som skrev det. Er vel alle hormonene, vil jeg tro, og så reagerer man ulikt. Høres slitsomt ut!Siden jeg fant ut om graviditeten tidligere i uken har jeg våknet mellom 4 og 5 hver natt og får ikke sove. Kan noen forklare meg hvorfor?Man skal jo liksom være trøtt i 1.trimester....
Uff ja. Skikkelig slitsomt! Blir jo så trøtt på jobb... Håper søvnen blir dypere snart!Vanlig å være våken også, har jeg lest! Var ei jordmor på Nørs som skrev det. Er vel alle hormonene, vil jeg tro, og så reagerer man ulikt. Høres slitsomt ut!
Sniker fra maiSiden jeg fant ut om graviditeten tidligere i uken har jeg våknet mellom 4 og 5 hver natt og får ikke sove. Kan noen forklare meg hvorfor?Man skal jo liksom være trøtt i 1.trimester....
Ååå,håper det går over etter noen uker også! Takk for du deler din erfaringSniker fra mai
Jeg var helt lik i tidlig i mine graviditeter. Første endte i tidlig SA, så jeg visste ikke hvor lenge det kom til å vare. Nå denne runden skjønte jeg at jeg var gravid før testene viste det fordi jeg våkna 0430. For min del varte det bare en uke eller to, så gikk det over i den "jeg er så trøtt at jeg må sove på sofaen hver dag"
Nå er jeg 12-13 uker og sover for det meste som en stein!

Også sånn… våkner ved 04-05 tiden og tar laaaang tid før jeg sovner igjen
siste mnden i svangerskapene mine også, hele desember 2019 sov jeg fra 22-23 til 02-03 og da måtte j stå oppvar utrolig nok ikke trett på dagen. Hadde termin januar 2020.
Uff, "godt" å høre at vi er flere!Samme her
Våkner hver morgen i 04-04:30 tiden og må på do… får ikke sove igjen etterpå.
Stuptrøtt på jobb, men kvikner vanligvis til igjen på kvelden.
Merkelig opplegg altsåVeldig gjennkjennbart det dere beskriver. Akkurat likt her! Sånn var det ikke forrige gang - da sov jeg "hele døgnet". Blir spennende å se utviklingen![]()
Skjønner ikke. Haha. Håper vi snart får en god natts søvn alle sammen!Håper jeg ogMerkelig opplegg altsåSkjønner ikke. Haha. Håper vi snart får en god natts søvn alle sammen!
Håper virkelig det!Jeg våkner også i 05.30 tiden uten å få sove igjen.. det gjorde jeg sist jeg var gravid også men da varte det bare de første ukene, så satser på det nå også
etterhvert begynte jeg bare å stå opp for å gå og legge meg når jeg ble trøtt igjen haha. Da jobbet jeg vel og merke mye ettermiddag/ kveld så kunne som regel sove utpå. Varte hele graviditeten for min del, men var periodevis