Våkne tidlig!

Kine856

Betatt av forumet
veit at kroppen skal forberede seg til våkenetter osv men er det virkelig nødvendig å starte i første trimester liksom?!
Hver morgen så våkner jeg mellom kl.4 og kl.6 og må på do og da sovner jeg ikke igjen,våkner jeg før kl.4 så klarer jeg å sovne igjen. Litt slitsomt da jeg blir trøtt på dagen,det går nå som jeg er sjukemeldt men håper det gir seg når jeg begynner å jobbe igjen neste uke.
Flere som har det sånn?
 
Ja, vært slik siden før positiv test.. nå de siste dagene har jeg prøvd å være våken litt lengere på kvelden, så har våknet mellom 5.30 og 6.30, litt bedre enn 4 :p
 
Hadde det sånn en periode, våknet halv fire - fire :inpain: Det har heldigvis gitt seg, men nå sliter jeg heller med å sovne på kvelden. Party o_O
 
Kan være litt der i helgene, men tror det henger mer sammen med at jeg står opp 5.30 i hverdagen og dermed er kroppen vant til å stå opp tidlig. Våkner som regel rundt kl 6 i helgen, og da kan det være vanskelig å sovne igjen.. :wtf:
 
Våkner også mellom 4-6 hver morgen. Legge eg meg seinare blir det for lite søvn og jeg er bare trøtt og kvalm hele dagen
 
Jeg sliter mer med å stå opp. Føler jeg aldri får sovet nok uansett når jeg legger meg. Er som regel oppe en gang eller to per natt, men sovner så fort hodet treffer puta igjen. :dead:
 
Jeg sliter mer med å stå opp. Føler jeg aldri får sovet nok uansett når jeg legger meg. Er som regel oppe en gang eller to per natt, men sovner så fort hodet treffer puta igjen. :dead:
Sånn var jeg med første,er litt slitsomt det også å aldri våkne skikkelig.
 
Hadde det også slik frem til uke 9. Nå sovner jeg 11 og sover til 13-1430 (ja det er galskap). Sover gjerne også en time på sofaen på ettermiddagen. Er sykemeldt i to Iker pga kvalme, så da er det liksom «rom» for galskapen også. Spent på hvordan dette blir når hverdagen braker løs.....
 
Hadde det også slik frem til uke 9. Nå sovner jeg 11 og sover til 13-1430 (ja det er galskap). Sover gjerne også en time på sofaen på ettermiddagen. Er sykemeldt i to Iker pga kvalme, så da er det liksom «rom» for galskapen også. Spent på hvordan dette blir når hverdagen braker løs.....
Haha, jeg jobber meg ut av min egen lille galskap om dagen. Vært sykemeldt og snudd døgnet. Sovnet mellom 23 og 01, og våknet rundt kl 10. Nå har jeg såvidt begynt å jobbe og må opp grytidlig. Det er brutalt ass :hilarious: Men heldigvis har formen vært grei, og kvalmen har roet seg, så føler ikke at jeg dør når jeg står opp. Heldigvis jobber jeg bare noen få dager i denne omgang, øker arbeidsprosenten litt og litt fremover.
 
Har hatt problemer med da si me fant ut eg var gravid. Våkner 12-02-04-05.30 heilt fantastisk håpe da ikkje fortsette heile svangerskapet!
 
Våkner så mye på natta pga jentungen så merker ikke så mye til det å våkne tidlig på egenhånd:hilarious:
 
Ja! Jeg våkner kjempetidlig hver dag. Men jeg tror det har vel så mye med at jeg er sykemeldt og sover timesvis på dagtid...;)
 
Våkner så mye på natta pga jentungen så merker ikke så mye til det å våkne tidlig på egenhånd:hilarious:
Min lille sover natten gjennom og står opp mellom 7 og 8 så litt kjedelig å våkne så tidlig å vente på at ho skal våkne liksom.
 
Ja! Jeg våkner kjempetidlig hver dag. Men jeg tror det har vel så mye med at jeg er sykemeldt og sover timesvis på dagtid...;)
Sjukemeldt jeg også men sover lite. Hender jeg tar meg en time på øyet på ettermiddagen men ikke hver dag.
 
Jeg er ofte trøtt på dagtid, og våkner til på kvelden selv om jeg føler meg trøtt. Våkner også på natta når jeg må på do og av katten vår plutselig er blitt veldig masete på natta, mjauer og vil ut og inn.
 
Kan legge meg alt mellom 21-00 men våkner allikevel mellom 04:30-06:00...
Er også sykemeldt

Er så frustrerende å våkne så tidlig!!
 
Back
Topp