Våkentid

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Førstegangs så jeg tillater meg å spørre dumt! Hvor mye er dres babyer våkne?

Min er nå 5 dager og føler at han nesten aldri er våken bortsett fra ved amming (såvidt) og litt pressing etterpå.. kanskje en gang om dagen han kan være litt våken en times tid i tillegg.. sover seg igjennom både skift og det meste...

Min har ikke kommet enda, men det høres veldig behagelig ut ;) Han vil nok våkne litt til etterhvert. Nyt at du får tid til å slappe av. Våkentiden kommer nok i større grad før eller senere :)

Ikke så mye våken enda. Men lys våken ett par tre ganger iløpet av dagen ca. Ligger å titter eundt seg og følger veldig mye med, er nå 1 uke :)

Varierer litt ;) kan være våken i 1 1/2 t avgangen til tider, soven litt for å så våkne en stund igjen. Men går vi tur sovner han som regel fort ;)

9 dager nå. Og to siste dagene har han hatt perioder på dagen hvor han har vært våken en god stund og følger med.

Mi sov og spiste i 3 uker. Nå er hun våken 3-4 timer i løpet av dagen og følger med og elsker å ligge inntil meg. Ikke så glad i å bli lagt for seg selv, men nyter kosen og nærheten jeg da :)

min sov ekstremt mye den første uka, men jeg måtte begynne å vekke etter 2 timer for å amme henne siden hun ikke la på seg. nå er hun halvannen uke og våkner stort sett av seg selv for å spise.

Du, ingen spørsmål er dumme! Husk det!:):)

Min er 3 uker og er veldig lite våken. Er våken kanskje 30min ved morgen og kveldsstellet. Kan hende hun et litt ekstra våken i løpet av dagen. Men hun sover og spiser for det meste.

Førstegangs så jeg tillater meg å spørre dumt! Hvor mye er dres babyer våkne?

Min er nå 5 dager og føler at han nesten aldri er våken bortsett fra ved amming (såvidt) og litt pressing etterpå.. kanskje en gang om dagen han kan være litt våken en times tid i tillegg.. sover seg igjennom både skift og det meste...

Oi, har du født? :) Det hadde jeg ikke fått med meg. Gratulerer! Har du skrevet om det? Bare tror vi hadde omtrent samme termin, jeg hadde i går den 15.

Oi, har du født? :) Det hadde jeg ikke fått med meg. Gratulerer! Har du skrevet om det? Bare tror vi hadde omtrent samme termin, jeg hadde i går den 15.
Ja, fødte på termin (10. April). Takk :-D Skrevet fødehistorie på skjult :-) Fantastisk å være mamma ;-) og til en så rolig og fin gutt!

Ja, fødte på termin (10. April). Takk :-D Skrevet fødehistorie på skjult :) Fantastisk å være mamma ;-) og til en så rolig og fin gutt!

Åja, trodde av en eller annen grunn at du hadde 14. Er ikke på skjult. Men så utrolig stas! Her er jeg en dag på overtid, men begynner å bygge seg opp litt fødesymptomer nå. Kos deg masse!

Åja, trodde av en eller annen grunn at du hadde 14. Er ikke på skjult. Men så utrolig stas! Her er jeg en dag på overtid, men begynner å bygge seg opp litt fødesymptomer nå. Kos deg masse!
Hehe.. menstermin var 13. da.. Hadde en veldig fin fødsel, men intensive og hyppige rier fra starten av. 8,5 timer fra første tegn (våkna på natta av rier) med 2-3 min mellom riene fra første stund. Ble epidural, men spinalbedøvelsen funket desverre ikke, så jeg måtte holde ut smerter frem til 6 cm (6 t) før endelig de aktiverte epiduralen. Riene avtok så måtte få riestimulerende.. 25 min med "pressing" (mest pusting) så var han ute; 3060 g og 49 cm! Fikk spinal hodepine etterpå så var 5 dager på sykehuset :-/

Her er hun skikkelig våken 3-4 ganger om dagen og ca en time til to i strekk, ellers sover hun for det meste. Hun er alltid våken under amming og stelling. Har kun sovet igjenom stelling en gang. Herlig når de er litt våkne og følger litt med :) men mindre kjekt når hun bestemmer seg for at det er kjekt å vær lyst våken kl halv fem om natten og nekte å sove mer.

Her synes jeg hun er mye våken! Hun er i uker i dag. Sånn som nå har hun vært våken i 2 1/2 time. Men tror hun er trøtt nå så håper hun sovner snart!

Back
Topp