Hvor lenge er deres små våkne av gangen? Her begynner vi å nærme oss tre timer og jeg syns det er fryktelig vanskelig å få dagen til å gå opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varierer fra 45-90 minutter. Som regel to dupper på 90 minutter og den siste blir på max 45 minutter (den vekker jeg han om han sover lengre).Hvor lenge sover de små på dag tid når de sover? Her sover mini 30min, 2 (kanskje 3) iløpet av dagen...
Mellom 1 time og 2 og en halv time per dupp fordelt på 3 dupper. Om en dupp er lang er de andre korte eller omvendt, men han sover alltid over 1 time stort sett.Hvor lenge sover de små på dag tid når de sover? Her sover mini 30min, 2 (kanskje 3) iløpet av dagen...
Første duppen er som regel på en time, de andre varierer men tror ca. 30 min - 1 time. Synes egentlig hun sover litt kort på dagen, men så sover hun lenge om natta, 13-14 timer.Hvor lenge sover de små på dag tid når de sover? Her sover mini 30min, 2 (kanskje 3) iløpet av dagen...
Første duppen er som regel på en time, de andre varierer men tror ca. 30 min - 1 time. Synes egentlig hun sover litt kort på dagen, men så sover hun lenge om natta, 13-14 timer.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Lurer på om det endrer seg jeg? Jobbet på småbarnsavdeling før, og 2 - åringene der sov jo lett to timer på dagen.Her sover mini ca 12t på natten, men her er det stortsett bare 2dupper x30min på dag... er ikke mye søvn for en liten kropp..:/
Lurer på om det endrer seg jeg? Jobbet på småbarnsavdeling før, og 2 - åringene der sov jo lett to timer på dagen.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app