Våkentid

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Hvor lenge er deres små våkne av gangen? Her begynner vi å nærme oss tre timer og jeg syns det er fryktelig vanskelig å få dagen til å gå opp.

Fra han våkner om morgenen kan det gå 3 timer til han vil sove igjen, etter den hvilen går det som regel 2 timer til han er trøtt igjen og deretter 1-2 timer til han legger seg for natten.

Lillegutt 5/3-14 <3

Her kan det går alt mellom 3-5timer.. Spørs helt hva vi har gjort i løpet av dagen..

Stort sett halv annen til to timer. Kan tøye det litt lenger etter siste duppen, men våkner han tideligere enn 17 er han ganske sur og gretten til leggetid 19. Så best om han sover til 17.

Sent from my iPad using BV Forum

Kan lett være våken 3 timer av gangen ja. Men det går greit, for hun sitter i vogna uten å klage (har sportsdel) og ligger og leker aleine på gulvet uten problem.

Som regel 2 til 2,5 timar. Fra den siste duppen til me seie god natt kan det fort gå 3-4 timar.

❤️Gutt 24.02.14❤️

2 -2,5 timer
3-3,5 timer
4-4,5 timer

Siste timen av alle disse øktene krever intensiv underholdning ;)

Hva tenker du ang at dagen går opp? Jeg slet når måltidsmellomrom og søvn ikke stemte over ens... Stemmer ikke heeeelt nå heller, derfor må jeg tyne henne litt. Ikke noe vits å legge henne før hun får spist.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er hun våken 2-4 timer før hun blir trøtt. Gir mat når hun står opp, da slipper jeg problemet med at hun er sulten når hun skal legge seg.

Ammer henne som en del av leggerutinen da, så hun får jo litt å drikke rett før hun legger seg ;)

Ca våken to timer før han dupper igjen, litt lengre på kvelden, litt avhengig av npr siste duppen er.

Februar-14 mamma <3

Hvor lenge sover de små på dag tid når de sover? Her sover mini 30min, 2 (kanskje 3) iløpet av dagen...

Hvor lenge sover de små på dag tid når de sover? Her sover mini 30min, 2 (kanskje 3) iløpet av dagen...
Varierer fra 45-90 minutter. Som regel to dupper på 90 minutter og den siste blir på max 45 minutter (den vekker jeg han om han sover lengre).

Februar-14 mamma <3

Mellom 1 time og 2 og en halv time per dupp fordelt på 3 dupper. Om en dupp er lang er de andre korte eller omvendt, men han sover alltid over 1 time stort sett.

Min trenger tydeligvis lite søvn.... Kunne ønske han innemellom sov litt lengre enn 30min..

Første duppen er som regel på en time, de andre varierer men tror ca. 30 min - 1 time. Synes egentlig hun sover litt kort på dagen, men så sover hun lenge om natta, 13-14 timer.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Første duppen er som regel på en time, de andre varierer men tror ca. 30 min - 1 time. Synes egentlig hun sover litt kort på dagen, men så sover hun lenge om natta, 13-14 timer.

Her sover mini ca 12t på natten, men her er det stortsett bare 2dupper x30min på dag... er ikke mye søvn for en liten kropp..:/

Her sover mini ca 12t på natten, men her er det stortsett bare 2dupper x30min på dag... er ikke mye søvn for en liten kropp..:/
Lurer på om det endrer seg jeg? Jobbet på småbarnsavdeling før, og 2 - åringene der sov jo lett to timer på dagen.

Varierer. Hun har alltid to dupper, men en dag kan ene være på 30 min og den andre på to timer, mens en annen dag er begge på 30 min.

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer på om det endrer seg jeg? Jobbet på småbarnsavdeling før, og 2 - åringene der sov jo lett to timer på dagen.

Har vært slik lenge... Barn har jo ulike behov, så blir spennede å se nå han evt begynner i bhg. Jobber i bhg jeg også, å er vant til at de sover hvertfall en time..

Back
Topp