Følte vi manglet en egen tråd om søvn, hvordan dette går for tiden.
Her begynner begge foreldre å gå på veggen av søvnmangel
Frøkna vår våkner hver natt rundt 3-4 tiden, da er hun gjerne våken i 1,5 - 2 timer. Legges gjerne rundt 18-18.30 for kvelden, da hun er stuptrøtt! Har fortsatt 2 dupper på dagtid, litt varierende lengde på duppene. Jeg har mistet litt oversikt etter at pappa er hjemme i permisjon 

Hadde vært godt om hun hadde sovet frem til 6-7 tiden på morgningen
så håper vi får til å endre rutinene før pappa skal ut i jobb igjen også.
Hvordan ser dagene deres ut? Noen som har prøvd ut noen søvnteknikker eller oppdaget at noe har fungert for dere?
Lurer på om vi skal prøve å tøye leggingen til litt senere på kvelden, men det har fungert veldig dårlig hittil.
Her begynner begge foreldre å gå på veggen av søvnmangel
Frøkna vår våkner hver natt rundt 3-4 tiden, da er hun gjerne våken i 1,5 - 2 timer. Legges gjerne rundt 18-18.30 for kvelden, da hun er stuptrøtt! Har fortsatt 2 dupper på dagtid, litt varierende lengde på duppene. Jeg har mistet litt oversikt etter at pappa er hjemme i permisjon 

Hadde vært godt om hun hadde sovet frem til 6-7 tiden på morgningen
Hvordan ser dagene deres ut? Noen som har prøvd ut noen søvnteknikker eller oppdaget at noe har fungert for dere?
Lurer på om vi skal prøve å tøye leggingen til litt senere på kvelden, men det har fungert veldig dårlig hittil.
Han gjør mer husarbeid på kvelden til gjengjeld, i tillegg til å stå opp med henne klokka 6.
. Nå håper jeg bare legging fortsetter å være enkelt, for vi er så j****
hun holder på med to tenner så der er kanskje det. Men makan til leven da, hjalp ikke med pupp heller, hun måtte vugges i armene mine. Såååå det ser ikke ut til at det blir noen god natt her heller 
Han har to dupper ila dagen, og de TRENGS. Han blir skikkelig gretten og frustrert når han er trøtt.