Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har han regulert det selvDere med litt erfaring her, hvordan går man over fra 3 til 2 dupper? Måtte dere "ta opp kampen" og holde dem våkne lenger mellom duppene eller varte våkenperiodene lenger av seg selv?
Ok, satser på det skjer her også daHer har han regulert det selv
Ja det går seg som oftest til selv heldigvisOk, satser på det skjer her også da
Mine har regulert det selv. Min erfaring med de to første, er at duppene etterhvert blie lengre ettersom de ble mer fysisk aktive. Dermed ble det automatisk behov for færre dupper.Dere med litt erfaring her, hvordan går man over fra 3 til 2 dupper? Måtte dere "ta opp kampen" og holde dem våkne lenger mellom duppene eller varte våkenperiodene lenger av seg selv?
Kampen for å holde våken fram til natta-tid kommer vel imidlertid uansett etterhvert, da. Ikke sovne i bilen hjem fra barnehagen og sånn!Mine har regulert det selv. Min erfaring med de to første, er at duppene etterhvert blie lengre ettersom de ble mer fysisk aktive. Dermed ble det automatisk behov for færre dupper.
Oi, det var lenge! Går der greit å legge henne om kvelden, da? Hun blir ikke overtrøtt?Oi så kort tid deres er våken.
Vi har 1 dupp fra 11-13. Ellers er hun våken. Legger seg for kvelden rumdt 19/19.30.
Det varierer veldig. Noen ganger er hun lett, andre ganger tar det hele kvelden. Men om hun får en ekstra lur i 16 tiden er det helt umulig.Oi, det var lenge! Går der greit å legge henne om kvelden, da? Hun blir ikke overtrøtt?