Våkenetter

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Da sitter jeg her i mørket igjen da og ikke får sove. Igår sovnet jeg 0500:( Har så innmari halsbrann at jeg vet snart ikke hva jeg bør gjøre. Virkelig ille. Så ille at jeg brekker meg og ikke klarer å ligge i sengen. :( snufs synes synd i meg selv faktisk :(

:)

Uff! Jeg misunner deg ikke :-( Håper du sover godt nå! Jeg sovnet greit i går, men våknet kl 01 og var da våken til kl 04 med tett nese, umulige sovestillinger og generelt sur. Det er liksom sånn livet er for tiden: Enten sovner jeg ikke - Ellers så sovner jeg, men våkner igjen og slitner med å sovne igjen! Er nesten blitt redd for å gå å legge meg :-S

Har du prøvd link tyggisen?

Ja sovnet omsider:) skal kjøpe link og prøve det men tror det kan være banen jeg spiser om kvelden , skal unngå det til kvelden og se. Veldig slitsomt iallfall. Ungene våknet 08 tiden så blir ikke mange timene søvn, og å sove på dagtid er teknisk umulig med huset fult av barn og voksne :)

Huff :( ikke noe særlig med mye halsbrann, og så lite søvn :(
Her er det bekkenet som ødelegger nattesøvnen, pluss storebror på 2,5 år som våkner på nettene, pluss at han tar morgen kl 06 :/

Huff, kjedelige de søvnløsperiodene, enten de skyldes halsbrann eller andre ting! Her er det hyppige doøkter som holder meg våken..:)

Håper halsbrannen roer seg og at du får sove bedre i natt!

Godt det ikke er mange ukene til igjen, men har også tenkt at dette er sikkert vanlig slik at man er rustet til å natte våke når babyen er født som skal ha mat og våkner om natten. Så å få sove lenge sammenhengende om natten blir om lenge regner Jeg med. Babyen i magen er veldig til å turne rundt i magen om natten så kan være slik når hun kommer ut også. Blir annerledes når man har flere barn for da er det liksom ikke bare å gå å legge seg når babyen sover på dagtid heller. Men men.

Huff :( ikke noe særlig med mye halsbrann, og så lite søvn :(
Her er det bekkenet som ødelegger nattesøvnen, pluss storebror på 2,5 år som våkner på nettene, pluss at han tar morgen kl 06 :/
Jeg har også slitt med bekkensmerter på nettene, men etter at jeg kjøpte bekkenbelte på torsdag og brukt det på dagtid er smertene på natten nesten helt borte.

Sniker litt fraOktober jeg :) Var hos jordmor på Fredag, der nevnte jeg at jeg hadde veldig plagsom halsbrann som gjorde at jeg ikke fikk sove om nettene, hun tok akupunktur på meg, å det gjorde underverker! Hadde veldig sterk halsbrann den samme dagen, men dagene etter har ikke vært så ille, halsbrannen er der, men er mye bedre! Et lite tips bare :)

Åh da skal jeg prøve akupunktur altså, time hos jordmor om noen uker, men skal på helsesesenter i morgen på 3D hvor de har akupunktur og høre om jeg kan bestille der :) blir små rar av å ha halsbrann gjennom hele dagen og natten. Kan jo ikke slutte å spise heller :)

misunner deg ikke. Er så heldig at jeg sover som en stein hver eneste natt. Sluppet unna både halsbrann, bekkenløsning og doturer på natta :-)

Huff vet hvordan du har det :/
Fikk ett tips at ei som slet med det samme, men har ikke prøvd det enda. Spis mandler sa hun. Det skulle visst hjelpe.

Nei er ikke stas, heldig er de som slipper halsbrann, i natt fikk jeg ikke sove før 0530, lå å vrei meg i 4 timer. Idag har jeg huset for meg selv og skal ta meg et varmt bad, Sove lenge i morgen tidlig for da har jeg kun meg selv og ingen barn som skal opp i barnehage :) wee gleder meg

Huff vet hvordan du har det :/
Fikk ett tips at ei som slet med det samme, men har ikke prøvd det enda. Spis mandler sa hun. Det skulle visst hjelpe.
Da skal jeg prøve mandler :) tar i mot alle tips:) ikke noe skal være uprøvd/) fikk tips på link tyggisen lengre opp og den fungerer pådagen:) deilig.

Her sitter jeg og, våken! Litt halsbrann, men ikke nok til at jeg ikke burde sovet.. Men fikk no omsider meldt meg inn her og kommet på forumet. Har kun vært på mammanett frem til nå. Så noe godt kom det ut av våkenatta. Hehe! Får prøve å lalle snart. Er jo jobb igjen om noen timer. :) :angel8

Åh føler med deg! Jeg skal heldigvis ikke på jobb snart, men levere vesla i barnehagen. Sovet to timer i natt, nå krangler vi om plassen. Får ikke ligge stilling riktig da lille mor sparker og sparker uansett hvordan jeg ligger. Blir små rar av denne natte vandringen hehe !

Her sitter jeg og, våken! Litt halsbrann, men ikke nok til at jeg ikke burde sovet.. Men fikk no omsider meldt meg inn her og kommet på forumet. Har kun vært på mammanett frem til nå. Så noe godt kom det ut av våkenatta. Hehe! Får prøve å lalle snart. Er jo jobb igjen om noen timer. :) :angel8
Velkommen til oss :)

Back
Topp