Våken!!!!!!

Prikka83

Forelsket i forumet
Gutten min (som fyller 4mnd. om to dager) våknet 03.46 i natt å ville starte dagen sin da. [&:] Vi legger han 20.00 hvert kveld. Er grøt det eneste på kvelden som kan få han til å sove lengre om morgenen? Spørsmåltegnhilsen fra førstegangs mor i natten!

Jeg gav han grøt kvelden før å da sov han til 05.30 så sitter her å angrer dypt på at jeg ikke tok meg tid til å mate han med grøt før han sovnet i armene mine [8D] I kveld blir det garanter grøt før legging! Ingen tvil! [:)] 

Er det ikke typisk, nå sover han som en drømm vedsiden av meg i sofaen [8D]

ORIGINAL: Prikka83

Gutten min (som fyller 4mnd. om to dager) våknet 03.46 i natt å ville starte dagen sin da. [&:] Vi legger han 20.00 hvert kveld. Er grøt det eneste på kvelden som kan få han til å sove lengre om morgenen? Spørsmåltegnhilsen fra førstegangs mor i natten!

Her kjører vi på med grøt, prøvde tilogmed kl ett i natt med grøt, men det var en som ikke sovnet før 05,20. Så her er ikke grøt tryllemiddel.

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

ORIGINAL: Prikka83

Her kjører vi på med grøt, prøvde tilogmed kl ett i natt med grøt, men det var en som ikke sovnet før 05,20. Så her er ikke grøt tryllemiddel.

Gutten min våknet 03.46, matet han med melk og grøt, skiftet en bæsjebleie og han sovnet vedsiden av meg i sofaen 04.10 (sover enda [:)]). Men jeg får jo ikke til å sovne igjen [8D] *blæ*
Godt å lese at ikke jeg er de eneste med våkene barn i natten [:)] 

Hær vart netter'n MY værre ætter vi bynt me grøt... [;)] Hainn sov vældi urolig, også vart det bedre ætter ei stoinn når kroppen va vant te meir mat (hadd ikke vondt heiller) men da va d på tidet å start me meir fast føde..så vi hadd nånn runda pga meir mat før hainn bynt å sov godt igjen[;)]

ORIGINAL: Ihne

Beklager å måtte si det, men siden han bare er 4mnd, så kan du ikke forvente at han sover rundt ennå[:-]
Det er ganske normalt at barn er våkne om natta.

Jeg hadde ihvertfall ikke tatt han ut av senga, men heller gått opp og ned ørten ganger til han til slutt sovnet.
Jeg har vært bevisst på at om natta er vi i senga... selv om kanskje ikke barna har vært enig i at det er natt[8D]

Jeg synes også det er litt tidlig med grøt før 4mnd, men det er nå min mening.[:)]

Signerer den! Tror man får igjen for det senere (vi har iallfall fått det) [:)] Snuppa her starta med grøt før ho var 4 mnd fordi ho ikke ble mett nok av melk...

ORIGINAL: Ihne

Beklager å måtte si det, men siden han bare er 4mnd, så kan du ikke forvente at han sover rundt ennå[:-]
Det er ganske normalt at barn er våkne om natta.

Jeg hadde ihvertfall ikke tatt han ut av senga, men heller gått opp og ned ørten ganger til han til slutt sovnet.
Jeg har vært bevisst på at om natta er vi i senga... selv om kanskje ikke barna har vært enig i at det er natt[8D]

Jeg synes også det er litt tidlig med grøt før 4mnd, men det er nå min mening.[:)]

er egentlig enig i detta... (untatt det siste, for jenta mi fekk grøt fra hu var 4mnder)
har ALLTID vert konsekvent med Tuva, helle fra hu sluttet med den intense gråtingen hu hadde i 8timer i døgnet i 3mnder..
Er det natta så er det natta!!
Det tidligste jeg har stått opp med henne er 5! Men da har jenta sovet siden 7.. MEN dette har da bare skjedd 1 gang.. Ellers sover hu til 7-8 tida..

Gurimalla så tidlig..*grøss* ble trøtt på dine vegne jeg nå hehe
Håper han sover lenger i morgen da [:D]

Syntes ikke du skal begynne med grøt bare fordi du  vil at han skal sove lengere.

Hvis han trenger det er det noe helt annet.
Men som blir sagt her han er jo bare 4mnd, da sover de skjeldent igjennom hele natta..

Oi oi ! Her var det mange svar og tips! Jeg tar de i mot med Takk! [:)] 

Siden jeg har alt gitt han smak av grøt nå så kommer jeg til å fortsette med det. 
Siterer Ihne: "Jeg har vært bevisst på at om natta er vi i senga... selv om kanskje ikke barna har vært enig i at det er natt[8D]" Høres ut som en god måte å gjøre de oppmerksom på at natt er natt og ikke dag. Skal ta å gjøre det samme med mitt barn fremmover. [:D]

Lille My: De blir som vi foreldre lager dem!  Godt sakt [:D] hehe

Back
Topp