Våken?

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Æsj... får ikke sove.... Gjør du??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her å.... åsså har jeg en turner inni meg...:p har så sykt lyst til å vekke dovendyret ved siden av meg men trur ikke han kommer til å like det :p

jeg blir mest sannsynlig igangsatt imorgen så ikke mye søvn her! !

Ja turner passe bra her også he he. Ligger et sovende menneske vestsiden av meg også og han snorker baaahh haha :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi så spennende da Cmb92 :) hadde jeg vært våken spent jeg å trur jeg :)
Hater slike våkenetter, blir jo så sabla tungt i morgen!

Oi så spennende da Cmb92 :) hadde jeg vært våken spent jeg å trur jeg :)
Hater slike våkenetter, blir jo så sabla tungt i morgen!

ja jeg dør av spenning! rart å tenke på at dette kanskje er siste natt med party i magen... :)

Hehe å flere våkenetter blir det vell på oss å vil jeg tru:p jeg gikk å tok meg en sabla varm å lang dusj i 4 tiden.. rundt halv 5 å opp kl 6 igjen.... så nå sitter jeg å hører på stillheten i huset! Får legge meg til å sove etter frokosten tenker jeg! Spent på hvordan det går med Cmb92 og førstebaby jeg;)

Hehe å flere våkenetter blir det vell på oss å vil jeg tru:p jeg gikk å tok meg en sabla varm å lang dusj i 4 tiden.. rundt halv 5 å opp kl 6 igjen.... så nå sitter jeg å hører på stillheten i huset! Får legge meg til å sove etter frokosten tenker jeg! Spent på hvordan det går med Cmb92 og førstebaby jeg;)

skjer ingenting enda, sitter å venter på undersøkelse:) helt stresset... haha..

Lykke til ihvertfall:)

Da prøver man nok engang å få seg litt søvn:p krysser fingrene for at det går:p selv om samboern mener at fødselen starter kvart på 3 i natt :p

Æsj! Får ikke sove. Ble vekket 0430 av at ene katten sto og vrælte. Tror hun ropte på oss for hun roet seg med én gang jeg svarte henne. Da gikk det over til vanlig mjauing et par ganger og så helt stille. :P Nå sover hun så søtt i stua imens jeg er lys våken! Kunne nesten bare stått opp og startet dagen... Men er så trøøøøtt!!

Våken noen??? Sitter å spiser nattemat jeg:p

Våken med halsbrann fra h...... Akkurat den kommer jeg ikke til å savne når graviditeten er over!!!!

Huff nei du den ser jeg.... skjønner ikke hvorfor man skal få det på natt mens man sover av alle tidspunkt...

Back
Topp