Våken..

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Har vært våken siden 0640.. Nå gadd jeg ikke ligge lenger, så jeg har stått opp, laga frokost og fyrt i ovnen..

hørtes kos ut :) jeg har vert våken i 2 døgn, stress m omgangssyka . men nå har jeg fått i mg litt vann , håper d går rette veien nå :P

Har å vært våken siden da, men d er jo pga lillemor. Får du ikke sove?

Jeg våkner tidlig for tiden.. Om jeg legger meg 22 eller 23 eller 24 eller 01, det nytter ikke.. Får ikke sove på mårran :P Og det er jo litt dårlig gjort når jeg går hjemme uten noe å gjøre, blir jo så lange dager!! :P

Luksusproblem :P
Jeg sliter med å komme meg ut av senga..... :P

I mårra har jeg time hos fysioterapeuten 08:45, så da kommer jeg sikkert til å være supertrøtt når vekkerklokka ringer :P Kan ikke våkne før 7 om man faktisk har en grunn til å stå opp da antar jeg :P

Våkner også alltid tidlig, kvart over 5 spretter øya opp og jeg er lysvåken! Noen ganger prøver jeg å sovne igjen, andre ganger står jeg opp og spiser og dusjer evt....blir selvfølgelig stuptrøtt rett før jeg skal dra på jobb, hehe :)

Er oppe i den tida til vanlig jeg ;) Men så har jeg jo en som vekker meg da :) Men mitt problem for tida er at jeg våkner så mange ganger i løpet av natta... Blæh..

Back
Topp