Våken på nettene...

Kryssemynte

Forelsket i forumet
Hvor fte sånn gjennomsnittlig er deres små våkne?
Her er Pingsen våken 4-7 ganger iløp av ei natt. Og det er morgen kl.05.00.
...mine to andre var og mye våken på nettene, så er vel bare normalt for mine barn. Men allr kommenterer at det er for mye og at jeg i det hele tatt holder ut.
..Blir litt sånn selvfølgelig holder jeg ut, og det gør meg faktisk ingenting....Men lurer for det ;-)

..rotete dette....
 
oi, det synes jeg og var mye, jeg hadde gått nednom og hjem, er så avhengi av søvn for å fungere men det er bare sånn jeg er. Snuppa legges kl 21.00, da sover hun til 02-04, da er det mat, så sover hu videre til ca 06-09 det varierer, det hender hun får mat igjen i 06 tida..
 
Oi det var mye ! Snuppa mi er mye våken på.kvelden. Hun kan være våken fra 19-20 til alt mellom 23.00 -00.30.. Men da sover hun til 06-07. Enda ikke hatt en våken natt eller hvert oppe om natta for henne siden hun kom til verden for 7 og en halv uke siden
 
oij! jeg hadde vært en zombie om det hadde vært meg!
Her er vi i seng til ca halv elleve, og da sover han alt fra 3.-5 timer. 
så er det mat, og så sover han til ca 6-7, så litt mat til og så sover vi til 9 ca. 
hadde et par netter hvor han var våken ca hver time, holdt på å bli gaaal, men nå ser det ut itl at det er kommet litt rutiner på det. at han skjønner at nå er det natt. han er noenganger våken, men da underholder han seg selv med å fise høyst mulig. yes. Han ligger og fiser og lager superfornøyde lyder. like rar som sin far
 
Det kommer jo litt an på hva som skjer alle de gangene han er våken?
Er det amming, og så sovne, eller er det amming, og så være våken og prate litt.... :)

Med de 2 første, ammet jeg ofte om natten, men som regel halvsovende.

Det er deilig med en som sover litt lenger i strekk nå.  :)
 
Her legger vi han i 22.30 tiden, og da sover han til mellom 07 og 08.30 får mat og ligger å prater litt før vi sovner igjen, og da kan han godt sove til 12 tiden, kommer litt ann på hvor tidlig han er våken.
 
Her legger han seg mellom 19-21 og pleier da sove til 02-03. Men har hendt noen ganger når det har vært så varmt at han har våknet 00:30. Så sover han til 05:30-06:30 igjen, og da er det ofte morgen. Men har heldigvis begynt å sove litt på dagen nå så da er det soving ved 9-10 tiden :)
 
frøkna legger sg mellom 9 og 10 som regel nå, vil ha pupp klokka 3 og klokka 5/6 pleier jeg å vokne av at jeg sovna en jeg ga pupp klokka 3, da får hu litt til også sover hu frem til 8 eller 11 :)
 


Sistemann... skrev:
Det kommer jo litt an på hva som skjer alle de gangene han er våken?
Er det amming, og så sovne, eller er det amming, og så være våken og prate litt.... :)

Med de 2 første, ammet jeg ofte om natten, men som regel halvsovende.

Det er deilig med en som sover litt lenger i strekk nå.  :)

Han skal ha mat hver gang. Men spiser ikke mer enn 40ml MAX, og sovner igjen.

I natt var han våken 4 ganger. Men jeg kjenner liksom ikke at det gjør meg noe. Men er fryktelig lei av at alle gnåler om det.
 
Back
Topp