våken på dagen

olsenbanden2

Betatt av forumet
Hvor mye er barna deres våkene på dagen? Emmy sover mye enda (18 dager i dag) Prøver å holde henne litt våken fordi hun er våken flere timer på natten, men det er jo nesten helt umulig!
 
Hei å hopp! [:D]

Ronja e meir våken enn ho søv ho oxo.. så e ho veeeldi gla i oppmerksomhet på dagen, så her bli de ikkje gjort så masse [8|][&o]

Fikk høre me jordmora at d ikkje va nåkka vits å prøve å holde dei våken når dei va så små... va visst ikkje så lett d! Ronja va masse våken på natta ho oxo i bynnelsen.. men bynne å komme se no... sover nesten heile natta [:D][:D]

Så trur nok bare en må ta tida t hjelp [;)]
 
Hvor mye er barna deres våkene på dagen?


Jenny er faktisk en god del våken. Midet på dagen spnn ca kl14.00 pleier henne å være våken 1 time, mens på kvelden ved sånn 20.00 pleier henne å¨vpkne og da sovner henne ikke før kl 2200-2300 2-3 timer våken. Ellers er henne vpken 15-40min hver gang hun vokner for å spise eller bli skiftet på.
En gang var henne våken i 5timer, men kun skjedd en gang :)
 
i går var Em våken fra 18-02 hehe... tro meg,jeg var keen på at hun skulle sove! Men da hun sovnet i 2 tiden sov hun helt til 7 i dag tidlig. Så sover vi jo litt utpå formiddagen..hehe
 
Knerten her har noen timer på dagen/ettermiddagen som han er våken.
Men den siste uka har han vært våken helt til to-tre om natta, og f.eks i natt fra seks til halv ni i tillegg.
Det vil si 4 timer søvn på meg. Også har han vondt i magen så han skriker og surver mye når han er våken!

Jeg får heller ikke sovet noe på dagen, for har en aktiv to åring som ikke kan sove på dagtid lenger. [>:]

Så i dag er jeg "lettere" irritert over ALT, og prøver å ikke la det gå ut over gutta. [;)]

Håper han kan sove mer på natta snart!!!!
 
ja, det hadde vært så utrolig deilig m en god natt søvn...... Gleder meg til lille sover natten igjennom![:)]
 
Jeg tror jeg har fåt nok en snill gutt jeg for han sover ca fra ni til tolv og fra to til åtte hver eneste natt. Noen netter forskyver han søvnen med noen timer, men samme antallet nesten hver kveld. Da er det greit og sitte opp med han om natta når man kan sove 3 + 6 timer.
Klem
 
Dere med god natt søvn... Ammer dere?
 
Nope, gir mme.
 
Vetle pleier å være våken noen timer på ettermiddagen, ellers er det soving.. Kunne også godt tenke meg å ha ham våken litt mer slik at han sover om natta - er oppe annen hver time og gir flaske.. Av og til går det 3 timer mellom hver gang. Det nytter ikke å vekke ham, når han sover så SOVER han! [8D]

Tror vi har funnet ut en passe mengde mme å gi ham - det er jo ikke godt å være hverken for sulten eller for mett. Det vet vi jo selv også. Så nå er han mye mer rolig - kanskje han sover mer om natta etter hvert også da. Det er i hvert fall en glupsk gutt vi har fått oss....[&:]
 
Back
Topp