Våken om natten?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Flere som våkner om natten?

Merket at jeg hadde rar følelse i ene foten, men ikke kramper. Akkurat som nerver i klem på oversiden. Gikk over da. Men samme foten jeg fikk krampe i ved forrige graviditet. Rart det der. :rolleyes:

Men så merker jeg at jeg er sulten. Hi hi. :p Og egentlig for trøtt til å stå opp og ordne mat...

Den lille er rolig, men igår kveld kjente jeg tydeligere og kraftigere bevegelser! Slapp å lure på om det var tarmer, eller baby! ;) :)
Lurer på om den våkner av nattmaten snart? Hi hi! ;)

Jeg er våken flere ganger hver natt nå, selv om jeg ikke må opp og tisse mer enn en gang i løpet av natten. Det begynner også å ta lengre tid å sovne igjen. Litt kjedelig, men det skal vel bli verre :)

Jeg våkner jeg også flere ganger i løpet av natten. Og det er ikke for å gå på do, for det er det sjelden jeg gjør om nettene for tiden. Men det hender jeg gjør det likevel bare for å ha noe å gjøre på :p
Mye mulig det er forkjølelsen her nå som er årsaken, men jeg er ikke spesielt tett fleste parten av gangene jeg våkner heller.
Jeg drømmer mye da. Ikke alltid jeg husker hva, men vet jeg har drømt. kanskje derfor jeg sover litt mer urolig?
Heldigvis så sovner jeg ganske raskt igjen da :)

Rart at man skal våkne sånn midt på natten, selv når man ikke må på do. :rolleyes:
Kjedelig om man ikke får sove igjen etterpå heller.
Jeg har også begynt å drømme en del.
Også surrer navnevalg i bakhodet. Smaker på de tre kandidatene våre, for å finne ut om det ene vi har falt på er det riktige! ;)
Mye å tenke på, og glede seg til for tiden! :-)
Kan ikke juli komme nå!?! :-)
Men, da blir det iallfall å våkne midt på natten, flere ganger! :-)

Våkner ikke særlig om natten,men bruker noe lengre tid på å sovne på kvelden,og sover ikke fullt like lenge på morgenen hvis jeg ikke har vekkerklokke. Har em pause i å opp for å tisse om natta nå,var det mye i starten,men gav seg sånn rundt uke 14. Men blir vel verre ja;-)

Jeg slet litt med det i perioder, men tok (etter tips her inne) litt b-vitamin, og da gikk det over.
Hender en og annen natt fremdeles, men stort sett sover jeg natten gjennom. :)

Jeg sovner før hodet treffer puta og våkner ikke før blæra vekker meg ved 6 tiden;)

Jeg våkner også om nettene. Sliter med å sovne igjen... også vil jeg sove lenge en morgen, men det kan jeg vel bare se langt etter :p

Back
Topp