Våken om natta.

mamma 87

Flørter med forumet
Baby har begynt å våkne flere ganger om natta.

Sengetid 18:30 eller 19 etter hvor trøtt hun er, ca.02 står hun i senga, lager lyder, jeg går inn å legger hun ned å gir smukken, sovner fort igjen, dette skjer også i 4-5 tiden, 2-3 ganger om natta, ser lys våken ut, står alltid i senga.

Skjønner ikke hvorfor hun har begynt med dette?


Hvordan er deres natt for tida?
 
Iselilja legger seg 18.30. Sover til 5 stort sett og vil ha ny bleie og litt melk. Prøver å trappe ned melka da, er nede på 90 ml og hun blir fornøyd. Sover til 6.30 - 7.00 ca ☺ men hender hun hyler i løpet av natta, da har hun tissa og får ny bleie. Det skjer oftere hvis vi har vært borte på kvelden og kommer hjem til leggetid. Hun sover veldig urolig noen ganger og våkner litt, men kan sovne igjen av seg selv.
 
Det er vanlig at når det skjer mye i kroppen til de små, feks motorisk eller språklig så våkner de ofte litt på natten.

Mye som skal bearbeides... Noen har også seperasjonsangst i denne alderen, og da våkner de gjerne på natten.


Snuppa her har ikke sovet igjennom natten enda. Og våkner hver 2-3 time. Jeg ammer da og hun sovner igjen.... Har ikke krefter enda til å ta opp noe ammeslutt kamp, så da gjør jeg det fortsatt....
 
Snuppa her også pleier å våkne ett par ganger ila natten. Men hu griner ikke. Bare babler litt og leker, før hu sovner igjen. Vi går aldri inn til hu:) Ordner seg selv:p
 
Her og har vi en sånn periode. Nå har hun mye som skjer i kroppen motorisk og språklig, og vi begge er ute i jobb nå, så det har sikkert sine årsaker.

Hun sovner 18.30-19 ca, våkner i 1-2 tiden og gråter massr, vanskelig å få roet henne, men til slutt sovner hun. Våken igjen i 4 tiden, bare babler og virker lys våken, så gråter hun en del, 1 time etterpå sovner hun kanskje, så skal hun opp helt mellom 5.30 og 6.30...

Nå har hun vært syk i natt/dag/også kveld med feber og tett nese, så hun klarer ikke sove lenge før hun våkner helt. Vanskelig tid for oss alle. Tennene kommer også først nå.
 
Hva synes dere om å jobbe i denne seperasjonsangst tiden til baby? Har selv prøvd meg 1dag på jobb, skal prøve onsdag og fredag denne uka. Mulig derfor de våkner om natta å gråter? Ikke godt å si Synes det er mange timer med 8timer på jobb. Baby er snart 10mnd.

Hvordan synes dere det går i forhold til jobb Chubcuhubs?
 
Hva synes dere om å jobbe i denne seperasjonsangst tiden til baby? Har selv prøvd meg 1dag på jobb, skal prøve onsdag og fredag denne uka. Mulig derfor de våkner om natta å gråter? Ikke godt å si Synes det er mange timer med 8timer på jobb. Baby er snart 10mnd.

Hvordan synes dere det går i forhold til jobb Chubcuhubs?


Ingen forskjell der for oss egentlig. Hun har hatt ulik grad av separasjonsangst siden hu var 4,5 mnd, men det løsnet i februar endelig, 1 mnd før dagmamma skulle ta over hverdagen hennes 4 dager i uka. Da jeg gikk ut i jobb var hun bare 7 mnd. Nå er hun snart 11 mnd.
Men denne feberen gjør at hun ikke vil være alene et sekund, så blir spennende med dagmamma igjen i mårra.
 
Back
Topp