Våken om natta?

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Er det flere som våkner om natta og ikke får sove? Jeg er stuptrøtt om kvelden og legger meg før kl 23 og sovner med en gang. Men så våkner jeg etter x antall timer og er lys våken. Kjenner at jeg ikke er helt uthvilt, så det er litt frustrerende!!

Er det flere som våkner om natta og ikke får sove? Jeg er stuptrøtt om kvelden og legger meg før kl 23 og sovner med en gang. Men så våkner jeg etter x antall timer og er lys våken. Kjenner at jeg ikke er helt uthvilt, så det er litt frustrerende!!

Jepp.. ligger våken og gjort det i et par timer nå...

Jepp nle liggende våken noen timer jeg og :-(

Heldigvis er det gått over, slet skikkelig for noen uker siden. Kommer vel tilbake mot slutten er jeg redd.

Excuse me, Damn that autocorrect!

Våkner ufrivillig (les: en våken 2 1/2 åring) mange ganger. Feks i natt så tok det lang tid før jeg sovnet igjen../

Så når jeg var borte i helgen våknet jeg utallige ganger selv om jeg sov helt alene på hotellrommet

Jeg også ligger våken om natta. Våkner gjerne fordi jeg må opp og tisse, og kan ligge leeenge før jeg sovner igjen...

Hadde det slikt i starten men "bank bank " har vært bra i flere uker nå. Halsbrann og tørr i munnen isteden:-)

Jeg må tisse x-antall ganger hver natt, så ofte oppe. Og så blir jeg kvalm og får ikke sove igjen! Så irriterende!

Jeg sover dårlig om natta... Våkner flere ganger.. :( Og noen ganger tar det kjempe lang tid før jeg sovner..

Jeg er oppe 2-3 ganger om natten for å gå på do å tisse. Kjenner det er litt slitsomt å ikke få en hel natts søvn, når man skal tidlig opp på jobb :-(

Våkner hver natt klokken fire, tror det er kvalmen som vekker meg. Kaster ofte opp og må tisse. Håper jeg snart får sove natten igjenom :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, synes synd på alle som er plaget med denne konstante kvalmen og oppkast :-(
Jeg er ikke plaget med det i det hele tatt. Er egentlig kun det at jeg løper på do hele tiden:-) føler liksom ikke at jeg kan klage ;)

Oh no;( i natt har jeg sikkert vært på do 10 gang... Detta blir en slitsom dag.

Prøvde meg på en strategi om å holde meg oppe litt lengre om kvelden, men selvom jeg da sov hele natta var jeg enda mer sliten!! Ha ha, tror jeg takker meg til våkning midt på natta heretter ;)

Jeg våkner i 5-6 tiden hver morning. Dette fordi jeg er tissetrengt og sulten/kvalm. Orker ikke å stå opp for er jo egentlig såå trøtt, men samtidig får jeg ikke sove pga dette :-o rundt 06.00-06.06.30 våkner mini og da må vi står opp. Dette resulterer i at jeg er helt ferdig i 11-12 tiden og må bare sove da ... Ganske kjedelig for da blir dagen så amputert. Når en står tidlig opp får en jo som regle så mye ut av dagen, men den gang ei...

Jeg klarer ikke å holde meg oppe senere enn kl 22, våkner gjerne kl 01.30 og må sprinte til toalettet for å tisse, og så er jeg lys våken etter det. Det er skikkelig plagsomt og tar alltid en evighet før jeg får sove igjen..

Åh, dette sliter jeg med også. Legger meg helst litt før 23 og våkner gjerne kl 02 og 05 fordi jeg må tisse. Ikke alltid jeg sovner igjen med en gang, heller. Blir gjerne en bitteliten lur på ettermiddagen, men da har jeg ofte enda mer urolig søvn til natten igjen med mye slitsomme, gjentagene, intetsigende drømmer. :confused:

Back
Topp