Er det flere som våkner om natta og ikke får sove? Jeg er stuptrøtt om kvelden og legger meg før kl 23 og sovner med en gang. Men så våkner jeg etter x antall timer og er lys våken. Kjenner at jeg ikke er helt uthvilt, så det er litt frustrerende!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere som våkner om natta og ikke får sove? Jeg er stuptrøtt om kvelden og legger meg før kl 23 og sovner med en gang. Men så våkner jeg etter x antall timer og er lys våken. Kjenner at jeg ikke er helt uthvilt, så det er litt frustrerende!!
E stadig oppe for å tisse... inatt var eg oppe 4 ganga!!!
Jeg klarer ikke å holde meg oppe senere enn kl 22, våkner gjerne kl 01.30 og må sprinte til toalettet for å tisse, og så er jeg lys våken etter det. Det er skikkelig plagsomt og tar alltid en evighet før jeg får sove igjen..Er det flere som våkner om natta og ikke får sove? Jeg er stuptrøtt om kvelden og legger meg før kl 23 og sovner med en gang. Men så våkner jeg etter x antall timer og er lys våken. Kjenner at jeg ikke er helt uthvilt, så det er litt frustrerende!!