Våken og mensmurringer

LSførstegangs

Glad i forumet
Er vi flere???
Her kommer de og går faktisk.. Men de er ikke veldig sterke, men nok til at jeg ikke får sove. Blæ :-(
Kan man ta paracet? -Jeg liker å sove.. :-o Ellers blir jeg så kvalm :-o

Våken og mye vonde rier nå, vurderer å dra inn på sjekk snart. 5 minutter mellom og varer i over et minutt. Håper du får sove om d ikkje blir å ta seg opp :-)

Håper virkelig d, men er litt redd for at d bare er sånne masrier som ikke gir åpning....hadde sånne med gutten min, endte opp i akutt ks :-(

Er vi flere???
Her kommer de og går faktisk.. Men de er ikke veldig sterke, men nok til at jeg ikke får sove. Blæ :-(
Men ta deg en paracette og slapp av, så kanskje d tar seg opp hos deg å..startet sånn på meg 5.30 natt til tirsdag :-)

Våken og mye vonde rier nå, vurderer å dra inn på sjekk snart. 5 minutter mellom og varer i over et minutt. Håper du får sove om d ikkje blir å ta seg opp :-)
Da ville jeg jo absolutt reist inn for en sjekk! :o Lykke til!

Er vi flere???
Jm anbefalte meg å ta 2x 500gr paracet og gjerne varm flaske ved mensmurring eller kynnere

Er vi flere???
Jm anbefalte meg i går å ikke ta paracet for det kunne stoppe det opp hvis det var i gang eller gjøre så det tok enda lenger tid, ho anbefalte massasje i stede

Last edited:
Høres i allefall ut som flere av dere har noe på gang. Latensfasen (? Eller hva det heter) kan visst være lang hos noen. Men får håpe dere kalver innen rimelig tid :D

Har nå hatt 3 netter uten noe særlig søvn :wacky: eneste som hjelper er å ligge på rygg med beina bøyd.. Men jeg får jo ikke sove på rygg... Så i dag våknet jeg ganske hoven i kroppen, kvalm og tett... Gleder meg til alt er over nå!

Har nå hatt 3 netter uten noe særlig søvn :wacky: eneste som hjelper er å ligge på rygg med beina bøyd.. Men jeg får jo ikke sove på rygg... Så i dag våknet jeg ganske hoven i kroppen, kvalm og tett... Gleder meg til alt er over nå!
Samme her.. Blææ..
Jeg får bare sove på høyresiden. Alt annet får jeg hjertebank av :-P men må likevel snu og bevege på meg.. Magen min er firkantet. Tror det er trangt inni der nå :-D men ingen tegn til rier :-P :-(

Back
Topp