våken netter

tracey88

Flørter med forumet
åssen er deres sove rutiner blitt?
jeg sover max 3 timer om ganga nå. han lille vil ha mat ver 3. merker det på kroppen at dette er en overgang, flere som kjenner seg slliten?
 
Huff, det er tungt.
Min datter er 7 mnd`er og har nettopp begynnt nå med lengre soving.. jeg løste det med å ligge lengre utover formiddagen i sengen. Håper det snart blir bedring for deg.
De aller fleste i min termingruppe har babyer som begynnte å sove lengre allerede etter kanskje ca. 2 mnd`er.
 
Er vel mating hver 2 til 3 time om natta, ligger gjerne litt utover morgenen for å prøve å ta igjen litt søvn..
 
Min lille på 5 uker sover heller ikke mere enn 3 timer om gangen om natta. Noen ganger bare 2. Vi prøver å slumre på sofaen 2 timer på formiddagen. Noen ganger går det bra, noen ganger ikke. Men jeg tenker at dette er bare en periode. Vi har det ikke travelt nå, vi tar det med ro. Og så tror vi at det blir bedre ;-)
 
akkurat  sånn her også... gleder meg til barnehage start for storebror sånn at jeg kan hvile litt på dagtid! Heldigvis blir det bedre etterhvert.. mener å huske at storebror her sov 7 timer sammenhengende når han var ca 3 måneder. Så håper på det denne gangen også...
 
Her sover den lille mellom 2 og 4 timer mellom mating på natta. Har noen ganger hatt problemer med å få han til å sove igjen, så har av og til vært våken i 1-2 timer etter mat.
 
man kan merke dette tar på kroppen, men er vel em tilvending som alt annet :)
 
her også hender det jeg må bruke 1-2 timer på å få henne til å sovne igjen på natta, men har blitt bedre heldigvis!

 
 
Back
Topp