Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkTips fra venninne. Prøv semper dråper istedenfor minifom ved mageknip.
Har gitt malt i 2-3 uker :/Hva med maltekstrakt da? Hvis du gir mme kan de vell få litt vondt i magen?
Ja, har det i tankene jeg også. Hun sovnet 01:30-02:00. Har en favorittside så kan helt klart være en låsning.Sliter med det samme. Vurderer semperdråper og evt manuellterapeut om det ikke gir seg. Har problemer med det hver dag.
Drikker ikke kaffe jeg heller, tåler det ikke. Prøvde energidrikker (redbull, burn), men de fungerer ikke de heller av en eller annen ukjent årsak. Verste er de dagene man har sovet noen få timer om natta og må levere eldste i barnehagenVært våken vi også.. Bare styr med den magen.. :-( nå begynner virkelig søvnmangelen å kjennes.. Ikke drikker jeg kaffe heller da jeg er redd det forverrer det.
Vi har begynt med Semper dråper og føler definitivt det hjelper til en viss grad!
Mem de Semperdråpene, hvordan fungerer det? Drypper man det i munnen bare?
Her går vi til kiropraktorvi fikk tips om de..etter en time gjekk han fra å gråte fra 6 til 3 t å idag skal vi på vår andre time
![]()
Drikker ikke kaffe jeg heller, tåler det ikke. Prøvde energidrikker (redbull, burn), men de fungerer ikke de heller av en eller annen ukjent årsak. Verste er de dagene man har sovet noen få timer om natta og må levere eldste i barnehagenidag må jeg bare, de skal ha noe julegreier.
Så braHer går vi til kiropraktorvi fikk tips om de..etter en time gjekk han fra å gråte fra 6 til 3 t å idag skal vi på vår andre time
![]()
Ikke sant. Jeg har fri i natt da, kanskje. Nei, ikke noe å ha besøk etter når man er kjempeslitenJa, det er typisk det skal skje noe når man er på sitt "beste". Skulle få besøk , men det avlyste jeg.. Orker rett og slett ikke. Har mest lyst å krype under dyna og bli der til mandag ca..
Kan man gi semperdråper om man bruker hipp combiotik? Her funker minifom ikke og har kjøpt semper sine dråper, men usikker på om jeg kan bruke de.