Våken i natt

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Har brukt 4 t på å prøve og få lille til å sove. Jeg som tar henne i natt, men måtte vekke samboeren min. Hun bare griner, mageknip. Ingenting som hjelper :( vurderer å skaffe minifom i morgen. Og ny mme.

Andre med små med mageknip?

Tips fra venninne. Prøv semper dråper istedenfor minifom ved mageknip.

Hva med maltekstrakt da? Hvis du gir mme kan de vell få litt vondt i magen?

Sliter med det samme. Vurderer semperdråper og evt manuellterapeut om det ikke gir seg. Har problemer med det hver dag.

Vært våken vi også.. Bare styr med den magen.. :-( nå begynner virkelig søvnmangelen å kjennes.. Ikke drikker jeg kaffe heller da jeg er redd det forverrer det.

Vi har begynt med Semper dråper og føler definitivt det hjelper til en viss grad!

Sliter med det samme. Vurderer semperdråper og evt manuellterapeut om det ikke gir seg. Har problemer med det hver dag.
Ja, har det i tankene jeg også. Hun sovnet 01:30-02:00. Har en favorittside så kan helt klart være en låsning.

Vært våken vi også.. Bare styr med den magen.. :-( nå begynner virkelig søvnmangelen å kjennes.. Ikke drikker jeg kaffe heller da jeg er redd det forverrer det.

Vi har begynt med Semper dråper og føler definitivt det hjelper til en viss grad!
Drikker ikke kaffe jeg heller, tåler det ikke. Prøvde energidrikker (redbull, burn), men de fungerer ikke de heller av en eller annen ukjent årsak. Verste er de dagene man har sovet noen få timer om natta og må levere eldste i barnehagen :p idag må jeg bare, de skal ha noe julegreier.

Mem de Semperdråpene, hvordan fungerer det? Drypper man det i munnen bare?

Her går vi til kiropraktor :) vi fikk tips om de..etter en time gjekk han fra å gråte fra 6 til 3 t å idag skal vi på vår andre time :)

Her går vi til kiropraktor :) vi fikk tips om de..etter en time gjekk han fra å gråte fra 6 til 3 t å idag skal vi på vår andre time :)

Så bra det funker:-) har sendt forespørsel om time hos manuell terapeut så håper jeg får tilbake melding i dag. Ellers tror jeg nok det blir kiropraktor hos Bekken og Barn...

Drikker ikke kaffe jeg heller, tåler det ikke. Prøvde energidrikker (redbull, burn), men de fungerer ikke de heller av en eller annen ukjent årsak. Verste er de dagene man har sovet noen få timer om natta og må levere eldste i barnehagen :p idag må jeg bare, de skal ha noe julegreier.

Ja, det er typisk det skal skje noe når man er på sitt "beste". Skulle få besøk , men det avlyste jeg.. Orker rett og slett ikke. Har mest lyst å krype under dyna og bli der til mandag ca..

Ja, det er typisk det skal skje noe når man er på sitt "beste". Skulle få besøk , men det avlyste jeg.. Orker rett og slett ikke. Har mest lyst å krype under dyna og bli der til mandag ca..
Ikke sant. Jeg har fri i natt da, kanskje. Nei, ikke noe å ha besøk etter når man er kjempesliten :) ! Du får få avlastning i helgen kanskje? :)

Ringte legen, avtalte å prøve NANHA1 i et par uker før jeg kommer på 6-ukerskontroll og eventuelt får MME på resept hvis den fra apoteket ikke funker. Skal også gi dråper :) sendt handleliste til mannen, ikke søren om jeg drar ut idag ;)

Kan man gi semperdråper om man bruker hipp combiotik? Her funker minifom ikke og har kjøpt semper sine dråper, men usikker på om jeg kan bruke de.

Ga 5 dråper i går, men var endel rabalder i natt. Tar kanskje litt tid før det begynner å virke? Merkelig at det starter kl 21 og gir seg 00-02, da, samme greiene hver natt liksom. Kunne heller tatt rabalderet kl 17 :p stakkars lita :(

Back
Topp