Våken hver natt:/

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
ikke nok med at jeg er stuptrøtt på dagtid. Jeg våknet hver eneste natt!!! To ganger for å gå på do, nå gang nr to så våkner jeg veldig, vært våken en time.

Noen tips? Sykt irriterende.. og blir liggende å høre på at mannen puster!! Klikker snart :hilarious::headphone:
 
Ingen tips dessverre. Men ville forsøkt å holde meg unna mobilen (lettere sagt enn gjort...) for hjernen våkner vel enda mer av det lyset:/
Kanskje bare lukke øynene og la tankene fly, uten å mase om at man MÅ sovne igjen for da skjer det i hvert fall ikke:D
 
Er en slik som våkner mye selv... Utrolig travelt. Og vet med meg selv at det sikkert blir verre jo lengre på vei jeg er.
Har ikke noen tips da, annet enn å prøve å sovne igjen liksom :p
 
Ingen tips dessverre. Men ville forsøkt å holde meg unna mobilen (lettere sagt enn gjort...) for hjernen våkner vel enda mer av det lyset:/
Kanskje bare lukke øynene og la tankene fly, uten å mase om at man MÅ sovne igjen for da skjer det i hvert fall ikke:D
Min tlf har blålysfilter :p

ikke nok med at jeg er stuptrøtt på dagtid. Jeg våknet hver eneste natt!!! To ganger for å gå på do, nå gang nr to så våkner jeg veldig, vært våken en time.

Noen tips? Sykt irriterende.. og blir liggende å høre på at mannen puster!! Klikker snart :hilarious::headphone:
Jeg må rett og slett stå opp av og til når jeg våkner
 
Jeg sto opp når kl ble 4.30..
Jepp. Jeg våkner mange mange mange ganger om natta, noen ganger må jeg som sagt bare stå opp, og finne på noe en stund til jeg kan legge meg igjen
 
Jeg sto opp når kl ble 4.30..
Gah, er så travelt :(
Jepp. Jeg våkner mange mange mange ganger om natta, noen ganger må jeg som sagt bare stå opp, og finne på noe en stund til jeg kan legge meg igjen

Samme her. Fikk faktisk beskjed om dette fra legen og psykolog en gang da jeg hadde ganske ille søvnvansker. Jeg skulle bruke senga bare til sex og soving. Om jeg ikke fikk sove måtte jeg stå opp og gjøre noe annet til jeg klarte å sove igjen.
 
Jepp. Jeg våkner mange mange mange ganger om natta, noen ganger må jeg som sagt bare stå opp, og finne på noe en stund til jeg kan legge meg igjen

Ja var helt håpløst sovnet fra 5.30-6.30 så blir nok trøtt i dag..
 
Sliter selv. Forsøker det meste som å ligge på sofa, skifte plass med sambo, spise, drikke, gå på do, men INGENTING funker... føler denne videre for tips!
 
Har du prøvd lydbok på øret? Jeg MÅ ha det for å sovne. Da slipper du å høre på mannens pust i det minste, å er boka kjedelig så sovner du jo:hilarious:
 
ikke nok med at jeg er stuptrøtt på dagtid. Jeg våknet hver eneste natt!!! To ganger for å gå på do, nå gang nr to så våkner jeg veldig, vært våken en time.

Noen tips? Sykt irriterende.. og blir liggende å høre på at mannen puster!! Klikker snart :hilarious::headphone:
Kjøpe høretelefoner/gode ørepropper så du slipper å høre etter smålyder. Det hjelper ihvertfall meg veldig med å sovne igjen: å få det helt stille.
 
Har du prøvd lydbok på øret? Jeg MÅ ha det for å sovne. Da slipper du å høre på mannens pust i det minste, å er boka kjedelig så sovner du jo:hilarious:
Jeg gjorde det en periode :cat: anbefaler da trådløst headset med kort ledning slik at det ikke krøller seg om man sovnet :p
 
Jeg gjorde det en periode :cat: anbefaler da trådløst headset med kort ledning slik at det ikke krøller seg om man sovnet :p

Jeg bruker vanlig sånne propper, men har bare i ett øre, nå høre når babyen våkner, eventuelt om det skulle komme noen skumle tyver for å rane oss:hilarious:
 
Jeg bruker vanlig sånne propper, men har bare i ett øre, nå høre når babyen våkner, eventuelt om det skulle komme noen skumle tyver for å rane oss:hilarious:
Haha :hilarious: nei vei du hva, her i huset er det typisk mannen sine problemer
 
Haha :hilarious: nei vei du hva, her i huset er det typisk mannen sine problemer

Det er som regel mannen som henter hu her også :p jeg har slutta å våkne etter st jeg endelig fikk nattesøvnen tilbake. 11 mnd tok det før hu sov natta gjennom:smiley-angelic006
 
Jeg sliter med å sove fordi jeg er så vanvittig tett i nesa. Jeg har operert bihuler og neseskillevegg x 2, hvorpå jeg såvidt rakk å bli ok etter den forrige operasjonen fra i høst. Men nå våknet jeg flere ganger fordi jeg er potte tett i nesa, vi snakker omtrent null frie luftveier i nesa. Så jeg våkner fordi jeg ganen er helt tørr:dead:..
 
Die siste nettene har jeg heldigvis sovet. Fra graviditeten ble oppdaget (uke 4+2) og frem til og med uke 6, så satt jeg på do halve natta, og kastet også opp nattestid
 
Nå har jeg sovet to netter :talk017 og det er veldig deilig!
Jeg spiser en brødskive rett før jeg legger meg og tar ørepropper i ørene :)
Problemet er ikke at jeg ikke får sove på kvelden, for etter jeg ble gravid sovner jeg som en stein!
De to siste nettene har jeg ikke våknet før kl 6.30 før jeg må på do.
 
Back
Topp