Våger meg inn her...

endeli'85

Forelsket i forumet
Jeg fikk til min store overraskelse positiv test 9dpo på kveldsurin på lørdag. Har jo tatt noen tester etterpå og *krem*, og de er fortsatt positive! Er bare 3+4 og har aldri testet positivt så tidlig før. Foreløpig beregnet termin 12/7.

Har aldri mista og føler meg så heldig, nå er jeg imidlertid veldig redd for å miste! Jeg føler at siden jeg har vært så heldig før er det liksom min tur nå! Håper å henge her inne helt til sommeren!
 
Gratulerer så utrolig masse:smiley-bounce022

Og skjønner godt hva du mener. Dette er vår første og tenker så ofte på at vi kan miste den. Men tankene slipper vel når magen vokser og vi drar på ultralyd:hug003
Tusen takk, ja jeg tror nok jeg blir mer og og mer trygg jo lenger tid det går. Skal dere på tidlig ultralyd? Vi var i uke 11-12 med de to andre og det var en fantastisk opplevelse
 
Gratulerer så mye! :Heartred
 
Gratulerer og velkommen hit :)
Skjønner godt at du bekymrer deg og kan kjenne igjen tankegangen. Vi krysser for alle her!
 
Gratulerer! ❤
Jeg er i samme situasjon, aldri mistet og føler meg heldig, men er veldig redd denne gang! Vi krysser fingrene sammen ❤
 
Gratulerer så mye og velkommen! :Heartbigred
Meld seg gjerne på terminlisten som ligger festet øverst på siden :Heartred
 
Jeg fikk til min store overraskelse positiv test 9dpo på kveldsurin på lørdag. Har jo tatt noen tester etterpå og *krem*, og de er fortsatt positive! Er bare 3+4 og har aldri testet positivt så tidlig før. Foreløpig beregnet termin 12/7.

Har aldri mista og føler meg så heldig, nå er jeg imidlertid veldig redd for å miste! Jeg føler at siden jeg har vært så heldig før er det liksom min tur nå! Håper å henge her inne helt til sommeren!
Gratulerer :Heartred
 
:love7
Jeg fikk til min store overraskelse positiv test 9dpo på kveldsurin på lørdag. Har jo tatt noen tester etterpå og *krem*, og de er fortsatt positive! Er bare 3+4 og har aldri testet positivt så tidlig før. Foreløpig beregnet termin 12/7.

Har aldri mista og føler meg så heldig, nå er jeg imidlertid veldig redd for å miste! Jeg føler at siden jeg har vært så heldig før er det liksom min tur nå! Håper å henge her inne helt til sommeren!
Gratulerer så mye!! :Heartred:Heartred jeg er gravid med min første, og har følt veldig på redsel for å miste. Har sett litt på denne siden https://spacefem.com/mc/mc.php? og den gjorde meg mye roligere :) der ser du hvor mye prosenten går ned for hver dag i graviditeten din:)
 
Gratulerer❤️
 
Back
Topp